|
| quote: | Originally posted by Nyah
300 euro voor n appartement is idd wel wa weinig... Normaal betaalt ge voor n appartement met 1 of 2 slaapkamers en een badkamer toch wel tegen de 500,600 euro (en dan zijn meestal de kosten van water, stroom, enz er niet bij inbegrepen...) Vaak is het ook een kwestie van gewoon lang genoeg zoeken: als je dringend iets zoekt, moet je soms tevreden zijn met tgeen er dan beschikbaar is. Maar ik weet bvb een kennis van mij, die ging ook samenwonen met zijn vriendin, maar t had allemaal zo'n haast niet. Hij is veel appartementen gaan bezoeken en nu huurt ie dus een appartement (met 3 verdiepingen) met een enorm grote keuken, grote woonkamer, 4 (slaap)kamers en een grote badkamer voor 600 euro in de maand. Ge moet soms ook wat chance hebben natuurlijk. |
mja lifestyle of the rich and the famous zekerst.
een vriend van me woont in berchem 350euro, en dat app. is even groot, als het niet groter is als dat van tom.
dus zo weinig is het niet. in iedergeval 500 euro de maand geef ik er niet aan. no way. kunt ge beter bouwen. IMO
___________________
| quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
|