|
Ik zie hier een paar mensen iets zeggen over Aitor Gonzalez da we hem in het oog moet houden enzo.
Mensen, hem gaat niet mee
Euskaltel heeft beslist om zijn volledige ploeg rond Tour-winnaar in spe en berggeit super-de-luxe Iban Mayo te bouwen. En compleet terecht me dunkt. Dat ik hem hier nog nergens ben tegengekomen bewijst maar eens hoe onderschat deze renner wel niet is. In de Ronde van Zwitserland was hij niks, I know. Maar hij had op voorhand wel gezegd dat hij geen bal ging doen daar 
Enkel zien hoe het met de conditie was. Geloof mij, die gast gaat hoog eindigen.
En indien het Iban Mayo niet zou lukken, ééérg onwaarschijnlijk (maar swat), dan hebben ze nog steeds Haimar Zubeldia! Nog zo'n spaans godenkind...
Valt het op dat ik Euskaltel fan ben?
Nu ff serieus.
Ullrich ga zwaar afgaan in den Tour. Die speelt ommes nix meer klaar. Zo slecht da em was in de Ronde van Zwitserland En dan heeft zenne teammaat, guerini, hem nog keiveel geholpe. Ze konne beter hem kopman make ipv Der Jan
Vinokourov is volgens mij een klein maatje te klein. Net zoals Basso, Leipheimer en de rest.
Face it mensen. Niemand, maar dan ook niemand, heeft de mentaliteit van Armstrong. As diene gast iet wil winnen, dan wint diene da ook. Zo simpel is het. Daarom denk ik dat tenzij er iets met Mayo gebeurt, onze verschrikkelijke Texaan wééral (godverdomme) den Tour wint.
Zal ver tijd worden dattem et dan aftrapt. Volgend jaar misschien ne erg goeie coureur minder, maar énorm veel spanning meer 
Wat betreft diene wielerprono, zenk nu me bezig zie 
|