Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aanslagen in Londen
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Roger
blaat

Registered: May 2004

maar dat is op zo'n kort termijn.. er moet echt wel meer zijn wat tot deze haat heeft aangezet

Old Post Jul-07-2005 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by AirPole
Let jij wel op? Het doel van de aanslag van vandaag en tevens die van 11 maart 2005 in Madrid is puur het afstraffen geweest van de landen die Amerika hebben gesteund in de oorlog tegen Irak.

Je vergeet Turkije

Old Post Jul-07-2005 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

ECHT bewonderenswaardig trouwens om te zien hoe de Britse bevolking zich herpakt heeft vandaag. Dikke vette knipoog. Dat hadden de terroristen niet verwacht denk ik, en ik vind eigenlijk dat een land ook zo zou moeten reageren. Ook wonderbaarlijk dat er gelukkig 'maar' 38 doden zijn gevallen, als je ziet dat er dagelijks 3 miljoen mensen getransporteerd worden door de ondergrondse metro.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jul-07-2005 21:48 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Roger
wat is volgens jou dan het doel wat deze mensen met hun aanslagen proberen te berijken?

Wat AirPole inderdaad zegt. De landen die zich in de 'heilige' oorlog tegen de moslims hebben gekeerd worden nu het doelwit van terrorisme. Ze willen wraak nemen op de landen die hebben meegewerkt aan de vernietiging van hun idealen. Daar vallen Amerika, Spanje, Engeland en ook Nederland onder. Dus je hoeft niet verbaast te kijken als er hier ook iets ontploft. Dat hele discotheek ideetje heeft er helemaal niets mee te maken. Het kwaad is namelijk al geschiet. Ook al waren de moslims hier in nederland zo poes lief en in Afghanistan niet dan kon je hetzelfde verwachten.

Old Post Jul-07-2005 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Rotterdam en Amsterdam hebben als 1 van de weinig in Europa ook een metrosysteem.

Klopt niet helemaal...
Parijs
Lyon
Barcelona
Rome
Milaan
Berlijn
Brussel
Glasgow

zijn er maar enkele. Vrijwel elke grote Europese stad heeft een metronetwerk liggen.

Old Post Jul-08-2005 11:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by kutvolkots
Ik vind Bush eerder een terrorist dan Bin Laden, ik zie hem eerder als verzetsheld, ook alwel hij zich verzet tegen onze cultuur.

ben ik met je eens met het Bush gedeelte, vind Bin laden niet minder erg of zo.

Alleen iemand heeft dit als signature

If they attack they call it war, but if they get attacked they call it terrorism.

Hier ligt de hypocrisie.

Als je iemand aanvalt , verwacht iets terug teminste .. maar jah sommige mensen willen het niet begrijpen.

Toch betreur ik wat er in Londen gebeurd is. Ik kan me herineren dat de meerderheid van de politiek en bevolking tegen de oorlog was en is en ze werden nog kwader nadat ze gehoord hebben dat Amerika gelogen heeft. Ik bedoel dit moet toch ook mee tellen? Misschien is dat ook gebeurd en daarom bleef dit een klein schalig aanslag, maar misschien was het gewoon lucky..als je het zo wilt zien.

-Moose

Old Post Jul-08-2005 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Godverdomme wat vind ik die burgemeester van London een mooie kerel. Die toespraak gezien van hem vandaag in Nova??

Ik zal het proberen een beetje te reconstrueren:

'To the terrorists I want to say, whether they are already gone or still hiding here: Watch as we bury our dead people and how me mourn our wives and children, but also know that new people will settle here and will also call themselves Londoners.'

Zoiets was het. Wat een ubervette gast.

Ja, terrorisme boeit me enorm inderdaad. Laat me nooit los.

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Jul-08-2005 23:33 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by AirPole
ECHT bewonderenswaardig trouwens om te zien hoe de Britse bevolking zich herpakt heeft vandaag. Dikke vette knipoog. Dat hadden de terroristen niet verwacht denk ik, en ik vind eigenlijk dat een land ook zo zou moeten reageren. Ook wonderbaarlijk dat er gelukkig 'maar' 38 doden zijn gevallen, als je ziet dat er dagelijks 3 miljoen mensen getransporteerd worden door de ondergrondse metro.

Is ook de enigste goede manier. Jammer dat hier de Telegraaf bijvoorbeeld weer met van die angstartikelen moet komen. Deze werken ook lekker mee met het angstkweken, wat de terroristen juist willen.

Aanslagen van zo'n zieke geesten zijn gewoon niet te voorkomen. En het openbaar vervoer is verreweg het makkelijkste doelwit, want het is
daar gewoon niet te voorkomen. Een belangrijk gebouw, voetbalstadion is al een stuk lastiger dan wel niet onmogelijk.

quote:
Originally posted by SnuggLe
ze iets pakken, pakken ze een plek waar veel mensen zijn of belangrijke gebouwen. Hoeft niet perse een metro te zijn, in Den Haag hebben ze genoeg trams die je ook op kan blazen. Verrek, die rijden onder VROM door

En hoeveel procent van de mensen in de trams/bussen/metro's van de grote steden zijn zelf moslim (was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht)... Maar goed, daar zullen ze ook wel geen rekening mee houden...

Old Post Jul-10-2005 16:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by moogwai
En hoeveel procent van de mensen in de trams/bussen/metro's van de grote steden zijn zelf moslim (was eigenlijk het eerste waar ik aan dacht)... Maar goed, daar zullen ze ook wel geen rekening mee houden...

Nee natuurlijk niet, dat is bedrijfsrisico hè. Ach we zullen wel zien. Grote kans dat ze een groot centraal station pakken. Metro's zijn niet heel veel eer aan te behalen in Nederland. Er rijden er simpelweg veel te weinig en in Amsterdam nog een groot gedeelte boven de grond ook

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jul-10-2005 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Dit nieuws in de auto moeten horen richting Berlijn.....beetje onduidelijk allemaal toen, maar naar maten het later werd hoe duidelijker alles werd.....

In Berlijn zijn ze nu ook alert....op de metro info-borden werd gevraagd om alert te zijn en altijd iemand van het personeel te waarschuwen als je iets verdachts ziet liggen...

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-10-2005 21:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

De verdachten van de aanslagen zijn opgepakt.

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Jul-12-2005 16:00 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Aanslagen in Londen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune id hardtrance tune from 1999 please listen? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMIDOR feat. six4eight - "Cloud City" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:40.

Forum Rules: