Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

De är ju för fan idioter på McDonalds (syftar inte på de som arbetar och vänder burgare). Ta bara sugrören som är pappersförpackade som ett exempel...HALLÅ I MÖSSAN...mathelvetet hinner kallna innan man pillat upp sugröret...och snart ska man behöva ta mig sig en strålningssäker uniform för att få använda toaletterna.

Fan det här är ju löjligt.

www.laszlo.se

Old Post Oct-29-2003 01:52 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by tjockis
hur farligt är det egentligen med lite snor från en anställd som kanske dessutom spottar å lägger bajs i maten när du inte ens vet om det? du får juh aldrig reda på hur det ser ut i köken...

det man inte vet tar man inte skada av

hellre att folk fortsätter så som dom har gjort så länge restauranger har funnits än att dom börjar förbruka miljontals plasthandskar som dessutom inte ens kommer bytas så ofta eftersom kockar å serveringspersonal i regel är ganska äckliga och eftersom en hel del mcdonaldsrestauranger säkert inte kommer räkna in sånt i sin budget å därför inte köpa nya så ofta som de borde

alltså kommer det vara MINST lika mycket äckel och päckel hur dom än gör med handskarna

...typ

quote:
fast det är klart......de händer att man tar upp ett bröd från golvet och torkar av det när man är stressad måste jag erkänna det för typ alla.....ajaj

Fyfan vad disgusting. Visst har man hört rövarhistorier om att de anställda spottar och har sig i hamburgarna när de är griniga, men fyfan...det är ju inte utan att man börja undra...är det någon jävla lekstuga ni jobbar på? Inte undra på att folk blir matförgiftade. Personligen ska jag nog tänka mig för nästa gång jag är sugen på MC. Tacka vet jag gatukök.

www.laszlo.se

Old Post Oct-29-2003 02:02 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo Personligen ska jag nog tänka mig för nästa gång jag är sugen på MC. Tacka vet jag gatukök.

tro inte att det är bättre någon annanstans bara folk är lata och äckliga på precis alla restauranger. Gatukök kan juh vara bra eftersom du kan se på medans dom lagar maten...

Old Post Oct-29-2003 12:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Nåja... jag har iaf sagt upp mig på donken nu så jag jobbar bara på donken månaden ut...sen är jag av med den där hålan!!!!!

Jaha, då kanske det är dags att du uppdaterar din profil nu då, så man inte tror att du jobbar kvar

Old Post Dec-18-2003 15:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
tro inte att det är bättre någon annanstans bara folk är lata och äckliga på precis alla restauranger. Gatukök kan juh vara bra eftersom du kan se på medans dom lagar maten...

en snubbe som jobbade på mitt lokala gatukök fick sparken för han spotta i kebaben

Old Post Dec-18-2003 15:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Gatukök knäcker ! Det känns mer som mat, än Mcdonalds burgare. Jag äter säkert på gatukök 2-3 ggr/vecka, med tanke på mina sena arbetstider. Sålänge gatuköket är fräscht, vilket man oftast ser redan från utsidan, känns det som ett betydligt bättre alternativ en donken.

Old Post Dec-18-2003 16:05  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by lonne
Gatukök knäcker ! Det känns mer som mat, än Mcdonalds burgare. Sålänge gatuköket är fräscht, vilket man oftast ser redan från utsidan, känns det som ett betydligt bättre alternativ en donken.

jag instämmer totalt

Old Post Dec-18-2003 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McDonalds Policy
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNext The Sunrise Festival 2004 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRamirez - "El Gallinero" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:19.

Forum Rules: