Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
De är ju för fan idioter på McDonalds (syftar inte på de som arbetar och vänder burgare). Ta bara sugrören som är pappersförpackade som ett exempel...HALLÅ I MÖSSAN...mathelvetet hinner kallna innan man pillat upp sugröret...och snart ska man behöva ta mig sig en strålningssäker uniform för att få använda toaletterna.
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by tjockis
hur farligt är det egentligen med lite snor från en anställd som kanske dessutom spottar å lägger bajs i maten när du inte ens vet om det? du får juh aldrig reda på hur det ser ut i köken...
det man inte vet tar man inte skada av
hellre att folk fortsätter så som dom har gjort så länge restauranger har funnits än att dom börjar förbruka miljontals plasthandskar som dessutom inte ens kommer bytas så ofta eftersom kockar å serveringspersonal i regel är ganska äckliga och eftersom en hel del mcdonaldsrestauranger säkert inte kommer räkna in sånt i sin budget å därför inte köpa nya så ofta som de borde
alltså kommer det vara MINST lika mycket äckel och päckel hur dom än gör med handskarna
...typ
quote:
fast det är klart......de händer att man tar upp ett bröd från golvet och torkar av det när man är stressad måste jag erkänna det för typ alla.....ajaj
Fyfan vad disgusting. Visst har man hört rövarhistorier om att de anställda spottar och har sig i hamburgarna när de är griniga, men fyfan...det är ju inte utan att man börja undra...är det någon jävla lekstuga ni jobbar på? Inte undra på att folk blir matförgiftade. Personligen ska jag nog tänka mig för nästa gång jag är sugen på MC. Tacka vet jag gatukök.
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo Personligen ska jag nog tänka mig för nästa gång jag är sugen på MC. Tacka vet jag gatukök.
tro inte att det är bättre någon annanstans bara folk är lata och äckliga på precis alla restauranger. Gatukök kan juh vara bra eftersom du kan se på medans dom lagar maten...
___________________
Oct-29-2003 12:35
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
Nåja... jag har iaf sagt upp mig på donken nu så jag jobbar bara på donken månaden ut...sen är jag av med den där hålan!!!!!
Jaha, då kanske det är dags att du uppdaterar din profil nu då, så man inte tror att du jobbar kvar
___________________
man with no sig
Dec-18-2003 15:50
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by mindshooter
tro inte att det är bättre någon annanstans bara folk är lata och äckliga på precis alla restauranger. Gatukök kan juh vara bra eftersom du kan se på medans dom lagar maten...
en snubbe som jobbade på mitt lokala gatukök fick sparken för han spotta i kebaben
Dec-18-2003 15:58
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Gatukök knäcker ! Det känns mer som mat, än Mcdonalds burgare. Jag äter säkert på gatukök 2-3 ggr/vecka, med tanke på mina sena arbetstider. Sålänge gatuköket är fräscht, vilket man oftast ser redan från utsidan, känns det som ett betydligt bättre alternativ en donken.
Dec-18-2003 16:05
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by lonne
Gatukök knäcker ! Det känns mer som mat, än Mcdonalds burgare. Sålänge gatuköket är fräscht, vilket man oftast ser redan från utsidan, känns det som ett betydligt bättre alternativ en donken.