|
|
|
|
 |
Pheatus
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
|
|
|
Echt rampzalig was het gewoon.
Bij momenten dacht ik echt dat de ploeg van ons dorp aan het spelen was. Echt 4de provenciale voetbal: bal naar voor trappen, niet opschuiven van achteren uit, wild rondtrappen, meer oog voor man dan spel, noem maar op! Echt zielig!!! En khad er nochtans zo'n hoop op
Proto was de man vd match (voor de Belgen althans) en Mbo heeft ook een goede inspanning geleverd (maar viel minder op).
De rest zwak, tot zeer zwak... En ze moeten niet beginnen zagen over het feit dat het veld bijzonder slecht lag, da's voor beide partijen het geval!
De scheids, hmja die zou beter wel stoppen. Kvond hem niet echt goed fluitend (zowel voor beide kanten toe).
kzal me dan toch maar eens laten verleiden aan m'n voorliefde voor Brugge: "tjah, ge ziet hé... geen enkele speler van FCB derin... "
Kweet wel niet of het veel extra's ging bieden vrees ik.
Wel onbegrijpelijk waarom bv Maertens nog niet meedoet bij de rode duivels is IMO beter dan Vanbuiten (die ik echt niet graag bezig zie).
Bon, c'est fini voor het WK... Volgens mij wilde er geen een naartoe. Ofwel zaten er al verschillende met hun gedachten in de Champions League. Ah, hopelijk brengt die wat goeds!!
Pfff, kzou beter in m'n bed kruipen. Echt gefrustreerd kom ik ervan! De uitspraak die het best bij de Duivels past: 'net niet'. Altijd en overal komen ze een voet, een pas, een hoofd of gelijk wat te kort!
/me out
Slaapwel...
Sep-03-2005 21:21
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Sep-04-2005 11:46
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Sep-04-2005 12:05
|
|
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
Sep-04-2005 12:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Bwah, er zijn er al voor minder buitengesmeten...
En uiteindelijk zit Antheunis altijd maar te zeveren over "zijn job doen" enzo, maar is zijn job niet de nationale voetbalploeg goeie resultaten te laten behalen? Allé, aan alleen een goeie training voor de spelers heeft niemand iets hé, die krijgen ze toch al op hun gewone club. Resultaten moeten er zijn, en onder Antheunis zijn die er al 2 keer niet gekomen. Dus wat hij ook zit te zeveren, hij doet zijn job niet goed, punt andere lijn. En ja, leuk voor hem dat de spelers nog alle vertrouwen in hem hebben, maar daar gaat het toch helemaal niet om? Fijn dat iedereen hem graag heeft en dat er geen ruzie is, maar als ge als ploeg geen resultaten haalt, wat maakt het dan uit? De Rode Duivels zijn geen vriendenploegje waar sfeer boven een goed resultaat wordt verkozen hé...
De vraag blijft dan natuurlijk wie de opvolging moet doen 
Sep-04-2005 20:35
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 20:42.
Forum Rules: