Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [22.10.05] Rank 1 @ Planet's - Toul (54)
Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

@Kartman: faudra que tu me précises certaines choses...
(même si sur une certaine chose on peut pas trop avoir de garantie, sauf si tu y mets du tiens... )

Old Post Oct-06-2005 19:40  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

héhé c tendu par rapport a mes relations pis je parle plus trop sur TA pour cause d'espionage !

On en discutera ;-)

De toutes facons j'ttend la confirmation de la venue de ma cousine pour te dire si elle peut t'emmener !

Mais une soirée TA sans Maxx on va moins rire

Bon aux dernières nouvelles pour moi c'est +18 confirmés

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-06-2005 22:27  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

ah oui Maxxyme il se peut donc qu'on te voit a la soiree? ca serait bien cool tout ca

elle est sympa au moins ta cousine Kartman? parce que Maxxou il est difficile il monte pas dans n'importe quelle voiture

Old Post Oct-07-2005 08:52  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by trancegirl79
ah oui Maxxyme il se peut donc qu'on te voit a la soiree? ca serait bien cool tout ca

elle est sympa au moins ta cousine Kartman? parce que Maxxou il est difficile il monte pas dans n'importe quelle voiture

Va pas faire son difficile celui la ! et de toutes facons oui elle est sympa

Affaire à suivre mais c'est pas plus mal c'est la voiture des gens qui ne connaissent pas le reste des personnes qui seront la donc ils vont faire connaissance

J'ai l'impression d'être un tour operator des fois

Old Post Oct-07-2005 09:14  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by Kartman
héhé c tendu par rapport a mes relations pis je parle plus trop sur TA pour cause d'espionage !

Ah mais je n'attendais pas forcément que tu répondes ici...

quote:
Originally posted by trancegirl79

Oui finalement...

quote:

Quoi ?

Old Post Oct-07-2005 21:06  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Au fait...

Je paye ma bouteille

Old Post Oct-09-2005 01:56  France
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Au fait...

Je paye ma bouteille

bon ben... je serai là sans problème....

Old Post Oct-09-2005 10:18  France
seb de partynig
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005
ahh ouiiiiiii le kart paye sa bouteille.
alors sachant que si tu compte ceux des forums + ceux du planet's + les habitués que tu connais, 1 bouteille ça va etre juste. De koi se rincer les levres !!

Old Post Oct-09-2005 12:18  France
Click Here to See the Profile for seb de partynig Click here to Send seb de partynig a Private Message Visit seb de partynig's homepage! Add seb de partynig to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by seb de partynig
ahh ouiiiiiii le kart paye sa bouteille.
alors sachant que si tu compte ceux des forums + ceux du planet's + les habitués que tu connais, 1 bouteille ça va etre juste. De koi se rincer les levres !!

Je sais

Prennent les tickets resto au P ?

Old Post Oct-09-2005 12:43  France
seb de partynig
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005
nan je deconne mon petit ! t'offre à qui tu veux, je ne crois pas qu'il prennent les cheques resto, mais les cheque tout court oui.

il aiment aussi les cheques en bois

Old Post Oct-09-2005 12:49  France
Click Here to See the Profile for seb de partynig Click here to Send seb de partynig a Private Message Visit seb de partynig's homepage! Add seb de partynig to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZöR
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Au fait...

Je paye ma bouteille

bouteille de ppebb, c'est ça ??

Old Post Oct-12-2005 16:17  France
Click Here to See the Profile for ZöR Click here to Send ZöR a Private Message Add ZöR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

ppebb + vodka

La boisson des vrais !

J -9

Old Post Oct-13-2005 12:31  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [22.10.05] Rank 1 @ Planet's - Toul (54)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Trance from 1996, pls i need ID it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArgonaut - Your Body Is A Temple [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:48.

Forum Rules: