Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA in training
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Utreg

Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?





Wat een onzin


___________________



www.nexusparties.nl

Old Post Dec-26-2001 02:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?





Wat een onzin


Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Dec-26-2001 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM



nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Dec-26-2001 10:44 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!



nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.

Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.

Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...


ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Dec-26-2001 14:46 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Blik


ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt

maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd


Ik denk dat hij ons bedoelt BLIK en idd heb het ook wel gezien hier , sommige mensen dan


___________________

Old Post Dec-26-2001 15:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Utreg

Het interesseert mij geen donder, maar tis wel grappig dat je na 400 posts je eigen titel mag verzinnen. Maar met al dat geneuzel in de meeste posts gaat dat nooit lukken!


___________________



www.nexusparties.nl

Old Post Dec-26-2001 15:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

ja, daar heb je gelijk in Dago die 400 moet je zo snel mogelijk, met zoveel onzinposts mogelijk, halen natuurlijk daarna is de lol van t posten er snel vanaf

hey blik...én lex....misschien kunnen jullie zelf een forum beginnen....


o ennuuuuu.......ik vind het nog steeds heel leuk hier hoor....maar ja...ik heb er dan ook nooit een wedstrijd van gemaakt om die 5000 posts te halen: je ziet (als je goed kijkt dan ) ik ben net over de helft


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Dec-26-2001 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Utreg

Tja, als je er ook even langer over nadenkt dan je neus lang is, geeft postcount eigenlijk het onzingehalte van de persoon in kwestie aan.


___________________



www.nexusparties.nl

Old Post Dec-26-2001 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HaZZa
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Nou ja, dan zal ik ook maar weer ff meedoen...
Ten eerste wilt ik ff zeggen dat dit toch wel een van de meest zonloze threads is die ik heb gelezen. Maar toch vond ik dat gelul met Paul Wilson (kent iemand hem nog van de andere IRC?)
dat was oowk wel lache hoe hij door iedereen afgezeken werd toen ie vroeg wat ze van hem vonden.
Maar deze komt in de buurt.

Ff tsjekke hoeveel post n shit ik al heb...kon ut zelf net nie zien

Stelletje fackers, zie jullie op IC zaterdag.......... :-)
Kunne we toch ook een mass rel starten daar?
ja toch? ja toch?

Old Post Dec-27-2001 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for HaZZa Click here to Send HaZZa a Private Message Add HaZZa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

ik wil als eerste 10.000 posts halen...(zou je dan nog iets meer kunnen???)


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Dec-27-2001 14:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Utreg

Dan wordt je Eresukkel van dit forum.


___________________



www.nexusparties.nl

Old Post Dec-27-2001 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Utreg

Hop, weer 2 erbij op de teller. Op naar de 10.000 dan maar


___________________



www.nexusparties.nl

Old Post Dec-27-2001 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA in training
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackfinal one for now. [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGigi D'Agostino - "Un Giorno Credi" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!