Originally posted by Dago "B" Duck Ah, eindelijk gevonden. De thread waar je je postcount stevig kan ophalen!
Of ging dat nou beter door onzinnige polls te plaatsen?
Wat een onzin
Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-26-2001 09:54
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als er nu nog mensen zijn die hun postcount willen ophalen.......dan vind ik diegene(n) hééééééél DOM
nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.
Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.
Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-26-2001 10:44
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
nou, k heb er al wel 1500... Vindt je dat nou niet stoer.
Gelukkig staat het er niet meer bij. Op een gegeven moment was het gewoon een strijd tussen wat lui hier wie het eerst bij de 5000 was.
Maar op kerstavond was er via #irc een samenzwering en zodoende is alles op hol geslagen hier op het forum...
ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt
maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Blik
ik heb er nooit een race van gemaakt om eerlijk te zijn, want ik weet wel zeker dat je mij bedoelt
maar ik heb het wel een beetje gezien hier, vroeger was het veel beter, die goeie ouwe tijd
Ik denk dat hij ons bedoelt BLIK en idd heb het ook wel gezien hier , sommige mensen dan
___________________
Dec-26-2001 15:44
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Het interesseert mij geen donder, maar tis wel grappig dat je na 400 posts je eigen titel mag verzinnen. Maar met al dat geneuzel in de meeste posts gaat dat nooit lukken!
ja, daar heb je gelijk in Dago die 400 moet je zo snel mogelijk, met zoveel onzinposts mogelijk, halen natuurlijk daarna is de lol van t posten er snel vanaf
hey blik...én lex....misschien kunnen jullie zelf een forum beginnen....
o ennuuuuu.......ik vind het nog steeds heel leuk hier hoor....maar ja...ik heb er dan ook nooit een wedstrijd van gemaakt om die 5000 posts te halen: je ziet (als je goed kijkt dan ) ik ben net over de helft
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-26-2001 17:18
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Utreg
Tja, als je er ook even langer over nadenkt dan je neus lang is, geeft postcount eigenlijk het onzingehalte van de persoon in kwestie aan.
Nou ja, dan zal ik ook maar weer ff meedoen...
Ten eerste wilt ik ff zeggen dat dit toch wel een van de meest zonloze threads is die ik heb gelezen. Maar toch vond ik dat gelul met Paul Wilson (kent iemand hem nog van de andere IRC?)
dat was oowk wel lache hoe hij door iedereen afgezeken werd toen ie vroeg wat ze van hem vonden.
Maar deze komt in de buurt.
Ff tsjekke hoeveel post n shit ik al heb...kon ut zelf net nie zien
Stelletje fackers, zie jullie op IC zaterdag.......... :-)
Kunne we toch ook een mass rel starten daar?
ja toch? ja toch?
Dec-27-2001 14:15
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik wil als eerste 10.000 posts halen...(zou je dan nog iets meer kunnen???)