|
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
online reclame helpt al veel; op de BeTA party was er toch ook wel wa volk en da was practisch enkel online reclame (ta, d4m, clubcharts, partyforum etc). Ik ben voor de rector, Gent haal ik gemakkelijk, en dan kom ik zeker af en breng volk mee. Begin maar al te plannen . Ik droom wel nog altijd van een Bonzai-fuif, met alle namen. Wat een reclame voor het label zou dat niet zijn, wat een line-up. Maar dan is de rector veel en veel te klein.
Die fuif in ?Normandië? met die FRTAs, 200 man capaciteit of zo was dat? Waarom zouden wij dat niet kunnen?
Iedereen ziet et zitten ja?
BeTA party v3
line-up (in no particular order):
Airwave
DJ Elof
Estuera
Vega, FredNova, Real, TCX,... (sorry als ik je eventjes vergeten ben) enfin alle BeTA DJs é.
pataat, uitverkocht na 10 minuten.
stel je voor.
van opwinding.
Theoretisch kan het. Enfin da's één iets hé. Utopisch voor dood, maar kom, een mens mag al eens dromen, hé.
Een Trilogique release party moet toch ook kunnen, maja een zaal é; big problem. Ik zou mss wel een willekeurig grote zaal in De Panne kunnen regelen (op termijn), maar da's ver voor de meeste Belgen natuurlijk 
Maar allee, da moet toch te doen zijn, one way or the other.
Tja, weinig helpful post, zeker; maar 't was cool om em te schrijven en erbij te dagdromen 
|
|
Sep-29-2005 23:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:13.
Forum Rules: