Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by mindshooter
jag och min polare tog av oss våra t-shirts mot slutet av kvällen, svettades något otroligt, och var förövrigt jävligt drunk.
Så står vi o mega-öser när det glider upp en fotograf och ber om ett kort. Så vi röjer på och han tar typ 5-6 bilder. Frågar vilken sida dom hamnar på och så sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls för tillfället kopplade alls. sen surfade jag in igår och kopplade då att det givetvis var klubbens egna hemsida, som förövrigt är en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt åt det, bilden kommer upp nån gång i dagarna här. Och då är det jag och min polare, i svettig bar överkropp som står och håller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just därför.

humor

haha!

www.myspace.com/christianohman

Old Post Nov-22-2005 17:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
jag och min polare tog av oss våra t-shirts mot slutet av kvällen, svettades något otroligt, och var förövrigt jävligt drunk.
Så står vi o mega-öser när det glider upp en fotograf och ber om ett kort. Så vi röjer på och han tar typ 5-6 bilder. Frågar vilken sida dom hamnar på och så sa han "riostockholm.se" vilket jag inte alls för tillfället kopplade alls. sen surfade jag in igår och kopplade då att det givetvis var klubbens egna hemsida, som förövrigt är en gayklubb som vi alla vet. Har haft ganska roligt åt det, bilden kommer upp nån gång i dagarna här. Och då är det jag och min polare, i svettig bar överkropp som står och håller om varandra fullt omedvetna om att vi blir fotade just därför.

humor

Hehe..

pics or stfu

insignificant cor member alliance

Old Post Nov-22-2005 17:49  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Mindshooter:

Bilderna från www.riostockholm.com är uppe nu =)

Old Post Nov-24-2005 22:44  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

japp! men det roliga är juh sammanhanget, kolla vilka bilder som ligger där i övrigt, dom har juh blandat villt mellan mondaybar och deras egna fest som tydligen var "amatörstrippor-kväll" vilket gör att det ser ut som att vi står där o skriker på nått helt annat än en DJ

http://www.riostockholm.com/index.asp?show=galleries

EDIT: lägg även märke till att mina byxor är på väg av

Old Post Nov-27-2005 23:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
japp! men det roliga är juh sammanhanget, kolla vilka bilder som ligger där i övrigt, dom har juh blandat villt mellan mondaybar och deras egna fest som tydligen var "amatörstrippor-kväll" vilket gör att det ser ut som att vi står där o skriker på nått helt annat än en DJ

http://www.riostockholm.com/index.asp?show=galleries

mjo.. jag är ju själv med på en av bilderna :P

Old Post Nov-28-2005 16:14  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
deras egna fest som tydligen var "amatörstrippor-kväll"

Hehe

Old Post Nov-28-2005 16:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

bilder uppe på mondaybar.com nu

Old Post Nov-30-2005 12:04  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Roxy 2003 - Track 40 [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKomma 8 Komma 1 - Distorted Reality [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:17.

Forum Rules: