Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (21): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

nu har jag samlat ihop gänget...vi blir åtta tappra själar som drar iväg på detta äventyr...inte varit på någon kryssning sedan vårkryssningen förra året, vilket är på tok för länge sedan....hoppas bara vi får tag på biljetter. Ska sitta som klistrad på luren på måndag morgon. Håll tummarna. Puss på er

www.laszlo.se

Old Post Feb-18-2006 20:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om du kollar linupen så står det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... alltså Festival !

jo jag vet, men det står även att de har en större båt..

quote:
Denna gång har vi dessutom lyckats boka partyskutan Silja Festival
en helg, vilket gör att betydligt fler kommer att ha möjlighet att åka med. Vi har
redan fått intresseanmälningar på långt fler hytter än vad som finns på båten,

Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått.

Old Post Feb-19-2006 01:35  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by jofawe
Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått.

Snibbe - vad de menar är inte att båten blivit större, utan att fler har möjlighet att åka med tack vare att kryssningen äger rum på en helg, och inte tors-fre som tidigare.

www.laszlo.se

Old Post Feb-19-2006 01:46 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Hytt bokad .. blir min första kryss

Old Post Feb-20-2006 09:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

FUCK...tokglömde att ringa imorse vid åtta...satt med deadline sedan 21 igår kväll, tur att jag kollade mailen när jag kom hem annars hade jag fan missat denna chansen också....nu fick vi tyvärr pynta ut 900 spänn per biljett...men det får fan gå...nu ska jag fan sova..

www.laszlo.se

Old Post Feb-20-2006 10:32 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

fan alla 4-manna hytter va slut så jag fick 2 stycken 2-manna brevid varandra, samma pris som A-hytter dock :P

Men åter igen är det någon som vill haka på en sistaplats i hytt, har ju en plats ledig för den som vill in!

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-20-2006 12:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

^^ Tror vi fick likadant

Old Post Feb-20-2006 12:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Jaha nu är det bara den långa väntan tills båten lägger ut.

Det finns ju många duktiga dj's här på forumet, hur många har skickat in en cd för Future Lounge?

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Feb-21-2006 16:10  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

ser ut som även jag dyker upp på denna kryss
var ett tag sen så ska bli kul

Old Post Feb-21-2006 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, sånna som är anpassade för rörelsehindrade, dom behöver alltså fler platser... Lördag i kombination med en jävla bra lina och trycket är enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast några hytter lär bli fria efter sista inbetalningsdatumet...

Old Post Feb-21-2006 17:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by FredAcler
Jaha nu är det bara den långa väntan tills båten lägger ut.

Det finns ju många duktiga dj's här på forumet, hur många har skickat in en cd för Future Lounge?

jag vet iofs inte om jag klassar in mig som duktig DJ men jag tänkte skicka in en demo men har slut på skivor OCH pengar för tillfället. Tror inte jag hinner få in någon innan dom spikar future lounge desvärre.

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-22-2006 00:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inside info: Silja tar fram sina sista hytter, sånna som är anpassade för rörelsehindrade, dom behöver alltså fler platser... Lördag i kombination med en jävla bra lina och trycket är enormt uppenbarligen !
35 platser kvar totalt !!!!!
Fast några hytter lär bli fria efter sista inbetalningsdatumet...

Vet du när "restbiljetterna" kommer att släppas? Jag o Aendy behöver nog en hytt...

Old Post Feb-22-2006 18:42 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOnly Unknown Left In Pvd's 17-12-00 Essential Mix [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGazor - "Stabalized" (Blue Haze Natural Groove Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:14.

Forum Rules: