Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by DjRV
ken je nagaan hoe bescheiden je bent
GAAN WE LEUK WORRUH??????
tip: niet bukken als ik achter je sta.....
___________________
Jan-02-2006 21:47
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by ZZandirt
GAAN WE LEUK WORRUH??????
tip: niet bukken als ik achter je sta.....
hoezo? ga je me een trap onder me hol verkopen dan?
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jan-02-2006 21:48
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by jp
Dat is geen airbus maar een Boeing 737
Uhhhhhhhh.......tsjaaaa....
Zoveel weet ik nou ook niet af van al die kisten hoor: ik kijk er alleen maar graag naar en leg er bij voorkeur grote afstanden mee af
Net als over oto's lullen..de details laat ik GRAAG aan mannen over dus
Jan-02-2006 21:51
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by DjRV
hoezo? ga je me een trap onder me hol verkopen dan?
zoiets... zo zal het wel voelen ...
___________________
Jan-02-2006 21:57
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by ZZandirt
zoiets... zo zal het wel voelen ...
Rustig...rustig skatje.... Hier neem een Valeriaantje
Je kunt je energie beter op een andere manier kwijtraken
Jan-02-2006 21:59
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
valeriaan is voor watjes... doe mij maar wat heftigers....
al gewerkt btw????
___________________
Jan-02-2006 22:02
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Pfff valeriaan. Vroeger toen we van houseparties terugkwamen namen we lekker een dubbele valium of dingen die hier beter niet verder gespecificeerd worden
ghb werkt ook prima maar dat is ook behoorlijk 2002
Jan-02-2006 22:09
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by Loraine
Je kunt je energie beter op een andere manier kwijtraken
was I just hit upon???
___________________
Jan-02-2006 22:11
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by ZZandirt
valeriaan is voor watjes... doe mij maar wat heftigers....
al gewerkt btw????
Morgen eerste werkdag !
Zo maar eens een poging wagen om te gaan slapen...morgen begint het burgerleventje met de bijbehorende regelmaat
Iets wat ik de afgelopen 13 jaar niet gekend heb en dan hangt er ook nog eens een grijs pak klaar voor een nieuwe werkdag ipv dat vormloze witte uniform...bizar idee hoor !
Lieb (The best of L.S.G. - CD1 - The singles reworked) lijkt een positief effect te hebben om mijn gemoedstoestand Ogen worden al zwaar
Jan-02-2006 22:14
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands