Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > quelle voix féminine Française aimeriez vous entendre dans la trance ???
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
on a enfin pu voir la version intégrale.

Malheureusement elle n'est pas nue, dommage !!!

Pensez vous qu'il existe une photo d'elle nue ???

Old Post Jun-06-2003 08:09  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by choukri

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-06-2003 08:11  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:

Et des photos de toi nu, il en existe????

Nan mais franchement, faudrait que t'arrêtes de penser avec tes bijoux de famille, les montées hormonales d'ado c'est plus de ton âge chouk'!

Old Post Jun-06-2003 08:20  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by Shito
Et des photos de toi nu, il en existe????

Nan mais franchement, faudrait que t'arrêtes de penser avec tes bijoux de famille, les montées hormonales d'ado c'est plus de ton âge chouk'!

Vendredi c'est permis

Old Post Jun-06-2003 08:21  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Vendredi c'est permis

Pkoi c le sabbat pour toi?

Old Post Jun-06-2003 08:36 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Pkoi c le sabbat pour toi?

Pour les Weekenders, le vendredi soir c'est Apéro + BBQ + Splifff + Club + Mattage de jolies nanas = Bonne soirée libre de toute pression et tous les sujets sont ouverts Pas vous ?

Old Post Jun-06-2003 08:45  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Pour les Weekenders, le vendredi soir c'est Apéro + BBQ + Splifff + Club + Mattage de jolies nanas = Bonne soirée libre de toute pression et tous les sujets sont ouverts Pas vous ?

on a dit free your mind pas free dans le caleçon
et puis le vendredi c un jour comme tout les autres (ah non c jour du poisson)

j'ia pas besoin d'etre un vendredi pour avoir l'esprit libre et le coeur leger

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-06-2003 08:49  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Vu comme je taffe dur la semaine, j'ai pas trop besoin de décompresser le week-end.

Mais si un jour, je bouge sur Paris alors je me joindrai ptet à votre groupe de weekenders.
Ils ont un abonnement au Parc au moins?

Old Post Jun-06-2003 08:56 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Non c pour ça que j'ai dit qu'elle avait de beaux cheveux mais grâce à maxx, on a enfin pu voir la version intégrale.

j'avais compris, je suis pas si bete que j'en ai l'air ...

Old Post Jun-06-2003 09:20  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Vu comme je taffe dur la semaine, j'ai pas trop besoin de décompresser le week-end.

Mais si un jour, je bouge sur Paris alors je me joindrai ptet à votre groupe de weekenders.
Ils ont un abonnement au Parc au moins?

Avant d'avoir le droit d'avoir un abonnement dans le cop d'Auteuil (pas trop cher) il va falloir se montrer patient car à mon avis tous les abonnements sont déjà réservés. Il doit en rester en présidentielle c'est à dire à 1000 euros peut etre.

Le vendredi c'est fin de semaine et c'est je jette toutes mes forces cette soirée et le reste du WE je me repose. Le vendredi c'est comme une drogue, si je fais rien je suis malheureux surtout quand il fait beau et chaud.

Au niveau meuf, je ne drague plus car mon coeur est réservé mais qui peut se targuer d'etre insensible aux charmes des parisiennes, pas moi

Old Post Jun-06-2003 09:25  France
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

le vendredi, quelle magnifique journée, quitter du taf 4h, rentrage a la maison, douche, musique, whisky, internet, et dodo en pensant a la grace mat du lendemain (pendant que ma pauvre petite cherie doit aller travailler )enfin bref la vie est belle a la fin de la semaine

Old Post Jun-06-2003 10:41  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > quelle voix féminine Française aimeriez vous entendre dans la trance ???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed id for this sample... [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Aurel - "The Sound Of Love (Marc Aurel Mix)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:14.

Forum Rules: