|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Je hebt gelijk en ongelijk.
En dat op TA tegenwoordig de leek vakkundig met de grond wordt gelijkgemaakt is waar, langs de andere kant zijn meeste mensen hier het kotsbeu dat half België onder Trance nog steeds Tiësto, Silver en Milk Inc. verstaat. Dus als er dan een ongelukkige ziel zich aanmelt met "hoi ik hou van trance, want ik vond Tiësto - Traffic da bomb", dan kan dat wel eens in het verkeerde keelgat schieten.
PS: (Ik heb het al veel gezegd, maar)Jumpers die trance te soft vinden, moeten hun meulle houden, want imo is Jump een van de meest softe en plate genres binnen de hardere stijlen. |
Als Tiesto geen trance meer is dan weet ik het ook niet meer ze Ma nee k'begrijp wat ge bedoelt..
Wat betreft Sensation vind toch dat dat evenement een beetje voor trance gedaan heeft, okee niet veel maar alleszinds meer dan de vorige editie van Sensation in Amsterdam (2004), velen (waarschijnlijk de meesten) gaan voor de show maar t'is ook nog voor een stuk de muziek dat telt, anders hadden ze der gewoon andere dj's op gezet he. Qua muziek was de 2005 editie in Belgie veel geslaagder dan de Hollandse 2004 imo.