|
כמעט בטוח שהמסיבה תיהיה מגילאים 16+ בינתיים
ושתייה כמובן שלא הלכואול
ובנות יהיו כי ידידות שלי יבואו אני מקווה ותיסמכו עלי הם כוסיות
ותישכחו את כל הפרטים אם המסיבה תיתקיים אתם מוזמנים לבוא גם בגלל שאני חושב שהסט שלי יהיה מפוצץ אפילו שאין לי עדיין ממש ניסיון
הוא עדיף לפי דעתי מהרבה סטים של דיי גיים אפילו אם הם כבר מנוסים
וגם אם כולכם תבואו תוכלו להפגש
וזה יהיה סבבה
והמחיר יעלה בלי דיי גיי מיקצועי 50
אם דיי גיי מיקצועי 60
לא מוריד יותר מזה

___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|