Originally posted by Jasperovitsj
Heerlijk toch, die volkse ongenuanceerde zwart-wit mentaliteit
Heerlijk toch, die hautaine ongenuanceerde arrogantie gecombineerd met grootheidswaanzin en alwetendheid
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-18-2006 14:40
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Yep
Maar zeg eens eerlijk. Liever tolerantie of een groep mensen veroordelen op basis van 1 miezerig kenmerk?
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by djcresto
verschijnen die dan ooit in buitenlandse hitlijsten?
deus stond met hun nieuwe cd een paar weken in de cd-hitlijst van UK ja, evenals het laatste album van Soulwax
Jan-18-2006 15:45
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
maar eerlijk gezegd: mensen als deus en co passen ook niet op een concept als eurovisie he daar moet ge idd van die hippe catchy nummerkes naar zenden
...en ik vind gans dat eurosonggedoe eigenlijk 1 groot circus. artistiek gezien valt er weinig te zien
Jan-18-2006 15:46
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
Cygnus, doe me es een plezier en delete deze thread
Use the force
Jan-18-2006 16:03
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Bertn
...en ik vind gans dat eurosonggedoe eigenlijk 1 groot circus. artistiek gezien valt er weinig te zien
dat is ook zo.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jan-18-2006 16:03
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by Bertn
maar eerlijk gezegd: mensen als deus en co passen ook niet op een concept als eurovisie he
Novastar had ik ons land graag laten vertegenwoordigen...