Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > samenwonen
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Toni_D2
Suspended User

Registered: Oct 2005
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Euh, kom dan hier maar eens werken.
Als ik dezelfde functie doe bij een ander bedrijf, gelegen in Antwerpen of Brussel, ligt m'n loon een stuk hoger. Daarbovenop krijgen ze nog een bedrijfsauto en toestanden wat ik nu niet heb.
Het is gewoon zo, heb genoeg collega's die het gedaan hebben.
Maar uit ellende voor de dagelijkse files hebben ze hun geld omgeruild voor een kwalitatief beter leven.
Life is all about priorities

Ik kan het ook moeilijk geloven. De lonen verschillen natuurlijk van bedrijf tot bedrijf, maar niet per provincie. Het is ook moeilijk om dat te vergelijken.
Maar ze moeten jou in elk geval ook meer geven, anders wil je de job toch niet. Als ze vragen hoeveel je momenteel verdient, moet je altijd ook meer zeggen. Voor een beetje meer, zou ik het niet doen. Als je geen auto krijgt, zeker niet, want dat rijd je het verschil sowieso op aan brandstof. En als je daar moet gaan wonen, dan werk je bijna voor niets.

Old Post Feb-03-2006 16:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Toni_D2 Click here to Send Toni_D2 a Private Message Add Toni_D2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Toni_D2
Ik kan het ook moeilijk geloven. De lonen verschillen natuurlijk van bedrijf tot bedrijf, maar niet per provincie. Het is ook moeilijk om dat te vergelijken.
Maar ze moeten jou in elk geval ook meer geven, anders wil je de job toch niet. Als ze vragen hoeveel je momenteel verdient, moet je altijd ook meer zeggen. Voor een beetje meer, zou ik het niet doen. Als je geen auto krijgt, zeker niet, want dat rijd je het verschil sowieso op aan brandstof. En als je daar moet gaan wonen, dan werk je bijna voor niets.

als je in een grote stad werkt verdien je normaal wel meer dan op den boeren buiten hoor. En dat verklaart al veel

Old Post Feb-03-2006 17:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^ik volg den toni toch ze.
hoe kan dat nu allemaal verschillen, meer krijgen oke, maar minder??? dat is toch allemaal bepaald enz. als ik naar de vakbond stap en vraag, hoeveel ik ten minsten moet krijgen voor een bepaalde job. hangt er natuurlijk af of je geschoold bent of niet. alle dat is toch zo in de bouw en ik kan me goed voorstellen dat, dat ook zo is voor andere job. het hangt er ook vanaf hoe je bent ingeschreven. bediende/arbeider/hout en bouw, enz.
ik zit eigenlijk in de bouw (alle "bouw" heel ruim bezien natuurlijk) maar toch ben ik ingeschreven bij hout en stoffering. dit heeft zen voordelen maar ook zen nadelen.

Old Post Feb-03-2006 18:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Kaidreas
hoe kan dat nu allemaal verschillen, meer krijgen oke, maar minder??? dat is toch allemaal bepaald enz. als ik naar de vakbond stap en vraag, hoeveel ik ten minsten moet krijgen voor een bepaalde job. hangt er natuurlijk af of je geschoold bent of niet. alle dat is toch zo in de bouw en ik kan me goed voorstellen dat, dat ook zo is voor andere job. het hangt er ook vanaf hoe je bent ingeschreven. bediende/arbeider/hout en bouw, enz.
ik zit eigenlijk in de bouw (alle "bouw" heel ruim bezien natuurlijk) maar toch ben ik ingeschreven bij hout en stoffering. dit heeft zen voordelen maar ook zen nadelen.

als je in een grote stad werkt wordt er vanuitgegaan dat je verder van je werkt woont en langer onderweg bent. Daarom kan dat in sommige sectoren wel wat schelen.

Old Post Feb-03-2006 21:05  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Kaidreas

Aangezien ik nog in een relatief jong bedrijf werk, wordt alles nog zo'n beetje opgezet. Er zijn barema's (die ingaan normaal dit jaar, met terugwerkende kracht tot januari 2005), maar alle bazen zeggen dat het bullshit is omdat ze tot het absolute minimum zijn gegaan voor iedereen.
En toch zou het voor mij positief zijn, ge moet ni vragen
Ik werk er graag, ben snel thuis, maar toch... Misschien moet ik me wat afbeulen een jaartje of 2 - 3.

Old Post Feb-05-2006 16:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:

Mijn ervaring is ook dat het loon verschilt van provincie tot provincie; maar dat heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat er in die provincies (in mijn geval: Antwerpen-Brussel in vergelijking met Limburg) meer interessante job-aanbiedingen waren/zijn.
quote:

Een bedrijfswagen is fijn als je lang onderweg bent, idd. Heel veel kostenbesparing: bruto komt dat neer op +/- 500/600€ extra.
En toch moet je voor jezelf de overweging maken wat je belangrijker vindt; een bedrijfswagen en veel onderweg met de dagelijkse files inbegrepen. Of gewoon dicht bij je werk gaan wonen. Ik heb voor dat 2e gekozen en tis een luxe. Een collega van mij (ook van Limburg) kwam de eerste maanden altijd van Limburg werken: iedere dag 1u - 1,5u heen en dan 's avonds ook nog eens terug. In t begin is dat geen probleem, ma na een tijdje kan dat toch afmattend worden...

Last edited by Nyah on Feb-05-2006 at 17:18

Old Post Feb-05-2006 17:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > samenwonen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHiTune played at Sensation White 2007 [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTetra Flux - From The Past Into The Present [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:37.

Forum Rules: