Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

aneeeeee, je wordt echt nie ziek, dach ik eerst ook toen ik het op koningginnendag deed.....lekker ist man, steld eigenlijk geen donder voor

Old Post Jan-26-2002 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is

en als t hel gezellig is dat komt iedereen ook gewoon s een x naar Leeuwarden als mijn vriend draait hehe

maarrree....hopelijk tot dan, maar ik heb de laatste tijd een beetje moeite met me vastleggen voor bepaalde data, ben een beetje het overzicht in mijn geestelijke agenda kwijt enzo...dus blijf me maar motiveren timmie

Old Post Jan-26-2002 22:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is

hehe Josta, dit wordt ons moment

Ik ga nm ook samen met SnuggLe, dus nu moet je wel gaan. Anders ga ik heel sip kijken hoor

Maar dat komt allemaal wel goed. Ik ben nu knetter zat, dus ik ga maar een spitte denk ik.

Dikke kus en een roos naar alle vrouwelijke Ta'ers

(Ga als jongen nu niet reageren want ik wil jullie helemaal geen zoentje geven, stupid wanckers!!)

GReeTZ

Old Post Jan-27-2002 01:46 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
Eye riz, die bommeltrein is inderdaad echt verschrikkelijk...whehe we spreken wel ik Utreg af.....dan kom ik met DRIEKES (jij ook jaaa) en als het goed is magrec ook naar de stationshal.....effe driekes aan de blow helpen en dan bussje pakken met zijn alle.

Snuggle, jouw wacht ik op......en ik ga OP je vriendin wachten

He aap, en ik en Jukx dan?

Old Post Jan-27-2002 02:02 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Magrec,laat je niet gek maken he?
Ik ben best wel eens ziek van het blowen geweest, of dat alles toch niet meer zo leuk is (para), en het zou zonde zijn als dat nou uitgerekend 23 februari zou gebeuren. Dus doe je eerste keer maar ergens anders

Zeg, kan iemand me even helpen: ik ben de stand kwijt... kan het niet meer bijhouden.... WAAAAH!

Old Post Jan-27-2002 03:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Als er 1 schaap over de brug is...

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-27-2002 04:10  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

ff tussendoor..

Iris, Oedo.. voelen jullie je nou niet ontzettend trots?
ik vinnet egt relaxt dat er zoveel TA'ers komen, heb r superveel zin in! Dr moeten er gewoon nog meer komen, dit feest wordt egt een om te onthouden dat weet ik zeker. En die feesten erna, hoe zal dat dan gaan lopen?
nog n paar weken, eerst TE maar...

Old Post Jan-27-2002 04:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom...
Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-27-2002 09:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Little Theseus
Als er 1 schaap over de brug is...

...dan ligt ie op de BBQ

Old Post Jan-27-2002 11:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom...
Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley.

Greetz,
SnuggLe

Dat is natuurlijk ook een idee ik hoor het wel.

Old Post Jan-27-2002 12:00  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Alpha,
Het blijft elke keer weer spannend bij een feest: vantevoren weet je gewoon niet hoeveel mensen er komen. Het eerste feestje hadden we er ECHT geen flauw benul van: stel je voor dat er maar een paar mensen komen? er zijn nl altijd mensen die zeggen dat ze komen en vervolgens toch niet kunnen of ziek worden ofzo. Dus het blijft echt spannend tot de laatste minuut. Tegenwoordig is dat wel anders, we hebben gewoon een grote achterban die elke keer weer komt, en dat worden er steeds meer. Maar toch, die spanning blijft

Het gevoel wat ik krijg als ik hier lees wie er nu allemaal komen, is niet zozeer trots (trots ben ik pas als ik reacties lees/hoor op of na het feest) maar wel heel erg blij. Vind het echt heel erg leuk. Had nooit verwacht dat er zoveel zouden komen, aangezien de meesten hier toch alleen maar naar de grotere en bekendere feesten gaan, met bekende Dj's enzo. En ik heb er daardoor NOG veel meer zin in, kan bijna niet wachten. Ken je dat gevoel van vroeger van toen je klein was en bijna jarig moest worden? Nou, zoiets dus

Old Post Jan-27-2002 12:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..)

beetje lullig namelijk als je er niet inkomt...

groeten kW

Hard = goed

Old Post Jan-27-2002 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID (1996) [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCondor - "Velvet Dreams" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:09.

Forum Rules: