Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

grymt idag - lite tråkig match dock eftersom det aldrig blev spännande, mer än då Tjeckien fick 4 min PP precis efter att de gjort 2 snabba mål...ser fram emot finland - ryssland. Har ju Koivu och Kovalev från Montreal i vardera lag, så jag vet inte riktigt vilka jag ska hålla tummarna för. Ryssarna spelar dock mycket roligare ishockey så vi får hoppas på att de går till final. Å andra sidan hade det varit skoj med att spöa skiten ur våra grannar i finalen

www.laszlo.se

Old Post Feb-24-2006 18:57 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Shit asså!!

Grymmt laddad inför finalen på söndag, men tror tyvärr inte vi kan ta ryssland!

Old Post Feb-24-2006 19:50  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

sverige vs. finland, oj oj oj ryser bara jag tänker på matchen. vilken kamp det kommer bli!

kommer sitta så fetbänkad framför teven det kan ni hajja! min absoluta drömfinal!

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-24-2006 22:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Shit, helt sjukt va mycket jag ser fram emot detta!

Var fan helt säker på att Ryssland skulle ta det innan!

Old Post Feb-24-2006 22:28  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Finland kommer bli det största motståndet hittills.
De har väl typ inte förlorat en match i OS så här långt.
Och deras målis höll nollan mot Ryssland. Då är man bra

Old Post Feb-24-2006 23:09  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by RebeL9

Deras målis har hållit nollan i 5 av 7 matcher hitills sa dom, det är grymmt imponerande! Men men vi kan ju iaf hoppas

Old Post Feb-24-2006 23:13  Europe
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by RebeL9
Finland kommer bli det största motståndet hittills.
De har väl typ inte förlorat en match i OS så här långt.

heh...Finnarna har hållt nollat i fem matcher av sju denna turnering. Makalöst. Och min Saku som jag av hela mitt hjärta älskar leder poängligan. Kan inte bli bättre. Blir svårt att hålla på Sverige i finalen, när en kille som har världens största hockeyhjärta spelar i det andra laget.

Och vad var det kommentatorerna sa om Koivu denna matchen? "Lite som ishockeyns Ronaldinho"...det gillade jag Koivu är en av NHL:s mest underskattade spelare. Det är få som verkligen inser hur stor han är.

Saku for president

www.laszlo.se

Old Post Feb-24-2006 23:19 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Fyfan. Finland är grymt bra och de spelar så disciplinerat. Tyckte tex. att Saku gjorde helt rätt när han blev nedsänkt av Kasparaitis, Han tittade bara på Darius och Darius fick gå ut och sätta sig i utvisningsbåset, 2+2. Ingen oväntad avslutning för honom skulle jag vilja påstå

Finland kommer definitivt bli den bästa motståndaren hitills i OS. Det kommer att bli riktigt svårt och jag skulle själv hålla de som favoriter. Jag menar, de har släptt in 5 mål eller något i turneringen och gör nästan flest framåt, grymt bra är de.

Men samtidigt hoppas jag på att vi kan vinna över finnarna! Skulle vara så jävla gött

Old Post Feb-24-2006 23:25  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by zoric Tyckte tex. att Saku gjorde helt rätt när han blev nedsänkt av Kasparaitis, Han tittade bara på Darius och Darius fick gå ut och sätta sig i utvisningsbåset, 2+2.

Det förvånade till och med mig. Jag har sett och framförallt lyssnat på ett oräkneligt antal Canadiens-matcher, och är det något Koivu har svårt med så är det sitt temperament och det faktum att han ofta tar onödiga utvisningar. Idag visade han stort hjärta och bevis på vilken stor ledare han faktiskt är. Jag blev uppriktigt sagt rörd när han bara reste på sig och åkte därifrån...så jävla starkt.

www.laszlo.se

Old Post Feb-24-2006 23:34 
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Laszlo
Det förvånade till och med mig. Jag har sett och framförallt lyssnat på ett oräkneligt antal Canadiens-matcher, och är det något Koivu har svårt med så är det sitt temperament och det faktum att han ofta tar onödiga utvisningar. Idag visade han stort hjärta och bevis på vilken stor ledare han faktiskt är. Jag blev uppriktigt sagt rörd när han bara reste på sig och åkte därifrån...så jävla starkt.

Håller med. Det var enormt bra gjort av honom. Finland är helt otroliga i defensiven och de spelar så smart. Saku är en av mina favoritspelare i NHL och han har gått igenom så mycket under hans karriär, tex det faktum att han hade Cancer för något år sedan, men ändå klarade att ta sig tillbaka och idag faktiskt leda Finland till minst en OS-Final.

Old Post Feb-24-2006 23:37  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Finlands köttmur kommer bli toksvår att bräcka men jag tror ändå svenskarna har vad som krävs för att lyckas.

Offensivt sett så spelar dom ganska likartat så det bäddar ju för en riktigt spännande match

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-24-2006 23:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jaha, då blev det ett guld till Anna Carin Olofsson i skidskyttets masstart

Old Post Feb-25-2006 13:46 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin van Buuren - live on SlamFM 002 27-01-2005 (GAS Sydney NYE 2005) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSharam - "The One" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:42.

Forum Rules: