Het bericht dat Marc van Linden een eigen truck heeft, was de doorslaggevende factor?
Voor Duitse begrippen is ie opzich best goed, sven vath, moguai, disco boys tjaaaaaaaaa
quote:Originally posted by jp Kijk maar op www.id-t.com Zie je in Berlijn fukkit nu!
Kan niet, moet werken Het is wel een Duits bedrijf
Hello Mr. JP, We are delighted to confirm your reservation in the following hotel : Hotel Ibis Berlin Mitte Prenzlauer Allee 4 10405 BERLIN Germany Arriving: Jul 13, 2006 Leaving: Jul 16, 2006 For 3 nights 1 Room for 2 persons
quote:Originally posted by jp Nee, dat de line-up van SG zuigt coole line up voor een club maar vraag me af of je daarmee die schalke arena volkrijgt. volgens mij loopt sensation belgie ook niet storm In qontrol niet uitverkocht Line Up dance valley die op dit moment toch niet zoveel indruk maakt. Bijltjes jaar voor de grote organisaties?
quote:Originally posted by jp Ik laat Sensation en Dance Valley schieten en kies voor Berlijn Jij kan ook niet kiezen he
Ik schijn ook weer tegaan
___________________ Down-Under was da bomb
Nou, mij niet gezien