Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (32): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by Estuera
Het is wel 2006 he mannen -> http://www.gamma-belgie.be/myImages..._cirkelzaag.jpg

Met die zielige handzaagskes





bah!

http://www.dewalt.com//ProductImage.../DW872%25_1.jpg


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Feb-25-2006 11:53  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djibberonacid
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Turnhout

quote:
Originally posted by FredNova
1. alle grote events zijn hypes en soms heb je eens geluk dat je als oververwende Belg eens echt uw 'goesting' vindt

(we gaan het woord kenner niet gebruiken want een kenner is 'gespecialiseerd' in 1 genre... => weg met de hokjesmentaliteit)

2. Fred Baker is zeer gekend op dit forum, maar niet bij een breed publiek. Ik snap eigenlijk niet waar deze discussie naartoe gaat?

Sensation draait rond de sfeer, de inkadering, een totaalspektakel.
Tomorrowland gaat echt bom zijn...
en misschien volgt er in het najaar wel iets met trance...

dus conclusie:
- nooit meer content
- oververwend
- zagen om te zagen
...

Het laatste wat ik ga zeggen is dat de line-up voor sensation voor mij in elk geval zeer geslaagd is (ondanks dat enkele grote zeer wanted namen niet wouden/konden komen)

en er zijn zoveel feestjes... niemand wordt verplicht naar Sensation te gaan


+ 1000

Old Post Feb-25-2006 11:58  Belgium
Click Here to See the Profile for djibberonacid Click here to Send djibberonacid a Private Message Add djibberonacid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djibberonacid
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Turnhout

quote:
Originally posted by Kaidreas
+1
Oke als al de kaarten zijn uitverkocht kunnen ze fredje laten draaien. ma langs de andere kant als die kei onbekend gaat draaien (lees: voor sommige boring, slaapverwekkende trance) dan gaat er helemaal geen sfeer zijn. dus ik begrijp het best wel.

btw : ik ga ws toch ze.


ja zoals Armin vorig jaar, de big trance god, die draaide een mooie tranceset, maar ook enkel goed als je in je zetel ligt te crashe hoor. Dat was een boring set om op te feeste, maar ik zat toen op de tribune dus genoot gewoon Ik hoop dat er dit jaar goed wat house en groove gespeeld wordt en dat ze een trance dj laten komen van het uplifting genre en ja ik weet dat jullie het niet graag gaan horen, maar bv. Johan Gielen zou zo'n sfeerbrenger kunnen zijn

Old Post Feb-25-2006 12:04  Belgium
Click Here to See the Profile for djibberonacid Click here to Send djibberonacid a Private Message Add djibberonacid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djibberonacid
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Turnhout

quote:
Originally posted by Tiger777
Hulpstukken die reeds gebruikt werden:


Jongens toch, de show primeert zeker en vast. Lasershow en sfeer kunnen toch evengoe een reden zijn om dernaartoe te gaan? Als ge pure kwaliteitsvolle elitaire trance wilt hebben, volledig naar u goesting, blijft dan thuis en zet e CD'ke op, nodigt een paar andere trance liefhebbers uit en bouwt zelf een feestje he. Trance werkt niet in belgie, leer ermee leven. Laat sensation maar bestaan, op zich is de muziek die er gespeeld zal worden gegarandeerd beter dan wat er op eender welke andere boerefuif gespeeld wordt van alle 50 cent's en tupac's van deze wereld.

Efin, ik volg frednova eigenlijk wel


awel ikke ook, ge zit er knal op. Iedereen zit da hier, maar af te breken, maar ten eerste hoe zou je zelf zijn als je een groot evenement organiseert dat miljoenen kost? Dan moet je zien dat je bekende namen hebt aangezien dit harder aanslaat bij het grote publiek, want je moet ook zien dat ze het jaar derop terugkome en dat ze zich niet int zak gezet voele he. Ten tweede trance is eigenlijk dood voor de big party scene, behalve op een feest als trance energy, dat zich als HET trance feest profileert, kan dit nog.
Ten derde melkt wa minder me hullie kritische shit, want ik weet nog een paar jaar gelede wast Colorz, een trance feest in België, me redelijk wa bekende trance namen en das toen zwaar de mist ingegaan.
Dus hoe zou je zelf zijn als je eigen centjes van dat feest afhangen? Je zou ook voor namen kiezen die het bekendst zijn bij het grote publiek.

Old Post Feb-25-2006 12:16  Belgium
Click Here to See the Profile for djibberonacid Click here to Send djibberonacid a Private Message Add djibberonacid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by djibberonacid
+ 1000


eigenlijk was het tot vóór die post nog een opbouwende discussie.
daarna was het hek wel van de dam..

ik ga eigenlijk akkoord met Tiger. sommige mensen zijn hier echt te kieskeurig. er wordt vaak gesproken over openstaan voor nieuwe genres en zo, maar omgekeerd geldt het open-mind-discours evengoed. je moet gewoon accepteren dat sommige events niet "kwalitatieve muziek" als basisuitgangspunt nemen.

uiteindelijk gaat ID&T ook alleen maar in op de algemene vraag van het publiek. dus ofwel zet je je verstand ff af, ga je erheen en beleef je een superavond, ofwel trek je je gewoon niks aan van het event. zo simpel is het. sommige mensen zijn hier (en ook op andere fora en irl) echt wel te obsessief bezig met EDM.. die neerkijkende houding begint me steeds meer te storen, en die brengt tenslotte niets op buiten een sfeer van bitterheid.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Feb-25-2006 12:26  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mighty Johnny
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: Gütersloh, Bielefeld # GTA.264

quote:
Originally posted by Push2005
Sensation White Belgium Line-up:

22h00 - 23h30: Joris Voorn
23h30 - 01h00: Junior Jack
01h00 - 02h00: Megamix
02h00 - 03h30: Jonas Steur
03h30 - 05h00: M.I.K.E
05h00 - 07h00: dj Elof


is this the correckt lineup??

Old Post Feb-25-2006 12:29  Germany
Click Here to See the Profile for Mighty Johnny Click here to Send Mighty Johnny a Private Message Add Mighty Johnny to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by Mighty Johnny
is this the correckt lineup??


Unfortunately not... it remains my wet dream

You can probably expect M.I.K.e though, but i don't know about the rest... It's sensation anyway

Old Post Feb-25-2006 12:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
ik ga eigenlijk akkoord met Tiger. sommige mensen zijn hier echt te kieskeurig. er wordt vaak gesproken over openstaan voor nieuwe genres en zo, maar omgekeerd geldt het open-mind-discours evengoed. je moet gewoon accepteren dat sommige events niet "kwalitatieve muziek" als basisuitgangspunt nemen.

uiteindelijk gaat ID&T ook alleen maar in op de algemene vraag van het publiek. dus ofwel zet je je verstand ff af, ga je erheen en beleef je een superavond, ofwel trek je je gewoon niks aan van het event. zo simpel is het. sommige mensen zijn hier (en ook op andere fora en irl) echt wel te obsessief bezig met EDM.. die neerkijkende houding begint me steeds meer te storen, en die brengt tenslotte niets op buiten een sfeer van bitterheid.


True.


___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win

Old Post Feb-26-2006 14:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

Wat mij stoort, is niet of de muziek daar al dan niet commercieel is, want ik kan toch af en toe ook van wa commerciëlere muziek genieten, zolang het niet te plat wordt. Wat me wel enorm stoort is 't feit da Sensation zo gehyped wordt, da er mensen naartoe gaan om maar te kunnen zeggen da ze naar 'White Sensation' (horrible btw ) zijn kunnen gaan. Dat de kaarten bijna uitverkocht zijn de moment dat de lineup bekend wordt gemaakt. Want dat blijft voor mij de grootste reden voor een party, de lineup.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Feb-26-2006 17:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode

quote:
Originally posted by Push2005
Sensation White Belgium Line-up:

22h00 - 23h30: Joris Voorn
23h30 - 01h00: Junior Jack
01h00 - 02h00: Megamix
02h00 - 03h30: Jonas Steur
03h30 - 05h00: M.I.K.E
05h00 - 07h00: dj Elof


moest dat de lineup zijn had ik mijn ticket al LANG!

Old Post Feb-26-2006 21:04  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ Sid Click here to Send DJ Sid a Private Message Add DJ Sid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater



Registered: Aug 2004
Location:

over da vrijwilligerswerk.... ik zou ook wel es gratis armin van buuren willen interviewen hoor, ookal is id&t dan aan et 'profiteren' van me

Old Post Feb-26-2006 22:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

quote:
Originally posted by mrcanon
een jef zaag? gaat ge het blijven doorsteken ja

jefzaag gebruikt door de heilige jef, aka Sint jozef aka "de pappie van jezus" en binnenkort is het jefkesdag-----> de heilige van de schrijnwerkers, maw worstenbrood opt werk! Woooot


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Feb-27-2006 20:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwell known techno (?) Track! HELP?? [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnergy 52 - "Cafe Del Mar" (Oliver Lieb LSG Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!