|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Hulpstukken die reeds gebruikt werden:
Jongens toch, de show primeert zeker en vast. Lasershow en sfeer kunnen toch evengoe een reden zijn om dernaartoe te gaan? Als ge pure kwaliteitsvolle elitaire trance wilt hebben, volledig naar u goesting, blijft dan thuis en zet e CD'ke op, nodigt een paar andere trance liefhebbers uit en bouwt zelf een feestje he. Trance werkt niet in belgie, leer ermee leven. Laat sensation maar bestaan, op zich is de muziek die er gespeeld zal worden gegarandeerd beter dan wat er op eender welke andere boerefuif gespeeld wordt van alle 50 cent's en tupac's van deze wereld.
Efin, ik volg frednova eigenlijk wel |
awel ikke ook, ge zit er knal op. Iedereen zit da hier, maar af te breken, maar ten eerste hoe zou je zelf zijn als je een groot evenement organiseert dat miljoenen kost? Dan moet je zien dat je bekende namen hebt aangezien dit harder aanslaat bij het grote publiek, want je moet ook zien dat ze het jaar derop terugkome en dat ze zich niet int zak gezet voele he. Ten tweede trance is eigenlijk dood voor de big party scene, behalve op een feest als trance energy, dat zich als HET trance feest profileert, kan dit nog.
Ten derde melkt wa minder me hullie kritische shit, want ik weet nog een paar jaar gelede wast Colorz, een trance feest in België, me redelijk wa bekende trance namen en das toen zwaar de mist ingegaan.
Dus hoe zou je zelf zijn als je eigen centjes van dat feest afhangen? Je zou ook voor namen kiezen die het bekendst zijn bij het grote publiek.
|