|
| quote: | Originally posted by magrec
en toch heeft bijna iedereen zo'n ding in de keuken staan...god do i love marketing hahaha naja niet alleen marketing...want je kunt het niet maken om in je nieuwe woning in die nieuwe vinex wijk geen senseo te hebben want anders komen de buren echt niet op visite |
ik stel beide zo lang mogelijk uit... ik laat me niet sturen door een stelletje marketingnerds.. gewoon uit principe niet...wil best 1500 euro betalen voor een espresso-machine, hoor dat is niet het punt....
en ook nog eens milieu onvriendelijk. niet alleen dat apparaat, maar ook het hele productieproces van die fukking petjes. elk petje een filterje, per 20(?) verpakt, in een plasticje met een papiertje eromheen in een doos. weet je wat dat kost (en dan heb ik het nog niet over milieu-belasting en verspilling vna resources als papier en energie.) moeten wij het op deze planeet nog 200 jaar uithouden??? dan eerst diei senseo (en andere over the top dingen) eruit!!!
(ik zou bijn agroenlinks gaan stemmen.... gheheh)
(en ik ga daar NIET voor betalen )
___________________
|