men, då både steve å patrik verkar lite upptagna nu och jag inte orkar styra upp nått själv så kan vi väl skjuta på det?
Inga som lyssnar på sommaren ändå väl?
Men jag vill ha ett efter sommaren, slutet på augusti kanske?
___________________
Jul-12-2006 21:10
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by jofawe
man kan ju säga att det rann ut i sanden.
men, då både steve å patrik verkar lite upptagna nu och jag inte orkar styra upp nått själv så kan vi väl skjuta på det?
Inga som lyssnar på sommaren ändå väl?
Men jag vill ha ett efter sommaren, slutet på augusti kanske?
Låter bra... har inte riktigt med tid nu, har dels vart utomlands och nu måste jag jobba ett par veckor + förbereda mig inför 2 spelningar