|
| quote: | Originally posted by Hydroid
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??
אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.
יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים.
|
עצוב לגמרי,
עדיף להשקיע תכסף בלטוס לחו"ל לאיזה שבוע של מסיבות,
הקלאברים, או יותר נכון אלה שמחשיבים את עצמם קלאברים
באים למועדון רק בשביל הקטע של לראות אנשים, להשתכר ולהזדיין
שזה לא רע..
אבל מבחינת מוסיקה, לא יזהו פה איכות.. המצב על הפנים
תכלס הסצנה לא ממש קיימת.. היא יותר קיימת בפורום הזה ובקישקושים מאשר במציאות..
נגיד אתה מביא את דוגזילה ומנגן בעצמך, כמה קהל אפשר למשוך..
כמה אנשים מכירים את דוגזילה או מנו דה יונג ??
ומתי אתה בא לתת איזה סט בצפון ??
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|