Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

רעיון גדול,
אפשר לארגן מסיבה ולפרסם שכל הכסף הולך לתרומות..

תרומות לקידום הסצנה בארץ, מטרה קדושה.

יתפוס


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-21-2006 00:27  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by m0sh
מישהו האכיל אותך בזבל...


בן דוד שלי היה שם
וכתבו על זה בכל העיתונים ובחדשות

quote:
Originally posted by Segev
חחחח מי ניגן שם שעלה כל כך הרבה כסף כניסה?
god?
או שחילקו שם חשיש חינם או משהו..


זה לא קשור למי שניגן שם
מאיה בוסקילה ושירי מיימון שרו והיה גם דיג'יי
אבל מוזמנים באו לשם בשביל הפוזה ובשביל הכבוד שיעני הם היו במסיבה כזאת מדוברת


quote:
Originally posted by DvJ
כל הכסף מהמסיבות האלו הולך לתרומות....
כמו שבוע שעבר היה לשרון סטון יומהולדת חגגו לה בארץ אז כניסה היה משהו כמו
1000$
והכל לתרומות.........


לא יודע אם הכסף מהמסיבה של גיידמק הלך לתרומות
בטח הוא קנה עם זה עוד איזה פסל לבית

Old Post Mar-21-2006 05:23 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

נכון, זה גאידמק שצריך תרומות
מצחיקים אתם

דווקא מאד נפוץ שמסיבות סלבס יעלו אלפי שקלים לסלבס
זה בהחלט בהגדרת התרומה

ושרון סטון כוסית!


___________________
Never again.

Old Post Mar-21-2006 07:47 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
נכון, זה גאידמק שצריך תרומות
מצחיקים אתם

דווקא מאד נפוץ שמסיבות סלבס יעלו אלפי שקלים לסלבס
זה בהחלט בהגדרת התרומה

ושרון סטון כוסית!


חחחחחח הם נראה לי התכוונו שהוא תורם תכסף לאחרים
אבל לא נראה לי שהוא תורם
הוא לוקח את זה אליו וגם ככה הוא תורם להמון אירגונים מהכסף הפרטי שלו

Old Post Mar-21-2006 12:13 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??

אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.

יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים.


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Mar-22-2006 06:54 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

quote:
Originally posted by Hydroid
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??

אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.

יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים.


עצוב לגמרי,

עדיף להשקיע תכסף בלטוס לחו"ל לאיזה שבוע של מסיבות,

הקלאברים, או יותר נכון אלה שמחשיבים את עצמם קלאברים
באים למועדון רק בשביל הקטע של לראות אנשים, להשתכר ולהזדיין
שזה לא רע..
אבל מבחינת מוסיקה, לא יזהו פה איכות.. המצב על הפנים
תכלס הסצנה לא ממש קיימת.. היא יותר קיימת בפורום הזה ובקישקושים מאשר במציאות..

נגיד אתה מביא את דוגזילה ומנגן בעצמך, כמה קהל אפשר למשוך..
כמה אנשים מכירים את דוגזילה או מנו דה יונג ??

ומתי אתה בא לתת איזה סט בצפון ??


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-22-2006 07:42  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hydroid
בונא אתם מצחיקים שחר אומר קריס אוניל תגיד לי מי זהההההההההההה קריס אוניל קיבינימט??

אתם יודעים מה עצוב? .(אולי זה קצת סלף פרומושן אבל על הזין שלי) אני יש לי ביקוש בחו"ל ולא פה יענייייייייי מה זה הדבר אני לא יודע חחחחחח
יעני תבינו בנאדם מוכן לשלם טיסה מישראל מלון ומשהו בסביבות ה800 יורו ופה לא מביאים את האמנים הישראלים שיקחו להם כמה כבר???? 1000 2000 שקל בגג זה כלווווווווווווווווווווום! מדינה שלא מבינה כלום טראנס? בתחתונים פה יש פה רק סצנת האוס קצת וגם היא נופלת סתם חרא קהל מסחרי פרומוטרים זבל אנשים בלי ביצים פה.

יש פה כמה ישראלים לפנים תמביא עוד איזה דיג'יי אחד בקומבינה ויאללה אני יכול לארגן מיליון שמות עם זה דוגזילה לדוגמא או מנו דה יונג וואט אוור במחירים שוקקק! רק תגידו ותיהיו רציניים.


מה אתה גנוב מה רע בקריס אוניל? הוא גם נראה לי בתחילת הדרך
וברור שיהיה לך ביקוש בחול ולא פה כי בארץ לא מכירים ביוצרים החדשים

ובקשר לסצינת אהוס בארץ עדיף שהיא תיפול כבר אני מחכה לזה בנרות חחחחח

Old Post Mar-22-2006 08:49 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

quote:
Originally posted by Shahar
ובקשר לסצינת אהוס בארץ עדיף שהיא תיפול כבר אני מחכה לזה בנרות חחחחח


ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..

צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס

קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה..


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-22-2006 11:59  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

quote:
Originally posted by gErver
ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..

צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס

קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה..



אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ....

Old Post Mar-22-2006 13:44  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by gErver
ליפול יותר נמוך מזה אי אפשר..

צריך לקוות שהסצנה של ההאוס תשתפר.. לא חסרים האוסים טובים
הבעייה שרק האוס מסחרי שולט בסצנה וניו יורק האוס

קצת אלקטרו, דיפ ופרוגרסיב האוס יעלו את הרמה..


בוא נגיד שעדיף לי שהניו יורק אהוס ישלוט במקום שהטכנו ישלוט
בעעעעעעעעעעעעעע

quote:
Originally posted by DvJ
אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ....


וכאן הבעיה חחחחחחחחח
תכף צח יביא נאום
"וזה בטוח יתחיל ב "בונא שחר אתה דפוק

Old Post Mar-22-2006 14:04 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by DvJ
אלקטרו דווקא מתחיל להכנס בארץץ....


אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים
תאמין לי.

ולמרות ששחר מנסה להדליק אותי פה, אני לא נכנס לדיון הזה
אף אחד לא ישקיע פה במסיבות של קלאב טראנס ובייחוד לא לגילאים צעירים - איתי תקשיע את המאמצים שלך בחו"ל, זה הדבר הנכון לעשות.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Mar-22-2006 14:09  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Scorchio
אלקטרו כבר נכנס ויצא מכל החורים האפשריים
תאמין לי.

ולמרות ששחר מנסה להדליק אותי פה, אני לא נכנס לדיון הזה
אף אחד לא ישקיע פה במסיבות של קלאב טראנס ובייחוד לא לגילאים צעירים - איתי תקשיע את המאמצים שלך בחו"ל, זה הדבר הנכון לעשות.


איזה גנוב אתה
כל הרעיון היה שתגיב על החלק של ההתפתחות של האהוס לא על ההפקת מסיבות
עד שהגבת החלטת להגיב על משו לא קשור ח

Old Post Mar-22-2006 16:11 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMotion Control - Higher (Original) [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImperio - "Cyberdream" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!