|
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
HANDS BURN - GOOD SHOT
plays over and over again in my mind.... |
pompompompedom pompompompom pedom pompompom
nunda'k dië zie,denk ik spontaan aan
miro - purple moon
(stond opdezelfde cd,dië gele van illusion)
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|