|
אוקיי חברים יש כבר ליינ-אפ
שכולל את דני תובל,שלומי זידאן,עופרה+מאיה,והמספר הנוסף הוא
סקאזי
כאילו שציפינו למשהו אחר....
שנתחיל עם ההימורים?
לדעתי דני תובל יפתח(למרות שאני לא ממש בטוח מה הוא מנגן.נראה לי מסחרה וניו יורק) אחריו יעלה שלומי זידאן ואז עופרה ואז סאשה(בתקווה לסט של מינימום 3 שעות) ויסגור סקאזי בעודי בורח מהמקום בזמן שמליוני ערסים קופצים סביבי
המצב האולטימטיבי יהיה כמובן אם שלומי יהיה זה שיחמם ישירות את סשה וינגן ממש לפניו כי המוסיקה שלו תתאים והוא יכול להתאים את הסט שלו בקלות למה שסאשה הולך לנגן
אם עופרה יהיה ממש לפני סאשה,זה יהרוס לפחות חלק מתחילת הסט של סאשה כי ידוע שעופרה עולה גבוה עם הניו יורק שלו,וסאשה בטוח יפתח די נמוך את הסט שלו...ככה שבדיוק כמו שקרה בפלמחים,יהיה קצת קשה לעכל את הפתיחה של הסט
נו טוב
כאילו שזה ימנע ממני לקפוץ על גדרות הבטיחות
http://www.layla.co.il/ContentView/...d=75303&cid=114
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|