|
לא דיברתי רק על ארמין ב טי אל וי, אלא על הסט של ארמין יחד עם הסימפוניה של ויק בדום, אז היה מפוצץ ברמות קשות כפי שרשמתי, לא יודע מה קרה באומן בארמין, לא הייתי כי הייתי חולה, אבל נראה מה יהיה בקורסטן(במידה ובכלל אגיע)
ויותר חשוב, נראה מה יהיה בואן דייק.
אם כל כך צפוף לכם, לא חובה לעמוד כל הזמן ליד העמדה, אני בשום מסיבה לא עומד תמיד ליד העמדה לאורך כל הסט, אלא תמיד יוצא החוצה, או מחפש מקומות שיש בהם מקום פנוי
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
|