Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Laszlo
Grabbar, blir förfesten av?

Skickade ett mail till dig innan, eftersom jag inte kunde svara på inlägg på forumet???
Fixat nu dock tackvare den gudomliga Swamper

Förfest är fortfarande aktuellt hos mig om det är någon som pallar komma, annars är det god tid att boka en uteservering på Lilla Torg.

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post May-18-2006 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Gött mos! Vilka kommer till förfesten - och viktigaste frågan av alla, vem släpar med sig skivspelare?

www.laszlo.se

Old Post May-19-2006 07:09 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

Jag kommer jättegärna på förfesten!!

OCh den enda skivspelaren jag äger är CD-spelaren i datorn.

Old Post May-20-2006 10:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

så...
2 dagar kvar! När vill man vara i malmö? När drar det igång i genarp? Vilken buss är det från lund?

Jag börjar bli sugen nu! Somliga har ju inte varit på något större än amnesia innan.

Old Post May-22-2006 08:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Reserverade våra biljetter alldeles nyss....helvetesveckorna på jobbet drar igång nu då vi har deadline på tidningen i början av juni...sista gången det blir utgång för min del de kommande två veckorna, sen är det 24/7 på office fram till tryck...skönt att jag har onsdagen att se fram emot iaf

www.laszlo.se

Old Post May-22-2006 09:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Jag är ledig nästan hela veckan! ahh....

Har bara lite räkneövningar på tis och ons. Ska lära de små andraårsfysikerna räkna matte.

Old Post May-22-2006 10:28  Sweden
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by anuga
Tar ni er till Lund, tar man sig till Genarp (där jag bor) via Bussarna :
162 (direkt buss till Genarp som slut station.)(sista 16.30)
166 till Staffanstorp (varje timme kl. XX:13 minuter över)
där man bytar till 172 som har Genarp som slutstation.

Antar att ni kommer komma nångång mitt på dagen, så om det kommer många samtidigt, kan jag möta er där

För er som kör bil, Åk mot Lund, Sen Staffanstorp, Därefter Genarp.
http://www.anuga.se/locate/ där kan ni se vägen Staffanstorp/Lund ligger väst/nordväst från Genarp.

Huset är det första på Slånbärstigen (det till vänster när man kommer in)

I'll be there. Ensam som det ser ut eftersom alla mina kompisar är tråkiga människor.

Du kan ju pm'a ditt mobilnummer för lite enklare direkkommunikation

Hur många Sweta's blir vi nu då?

Old Post May-23-2006 08:36  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

SWE_TRANCE + 5 från borås/göteborgsområdet
Däremot kanske vi får svårt att hinna med förfesten tyvärr...
Anländer till Malmö runt 20.15, är det någon idé att ta sig till genarp? När räknar ni med att dra er in mot Malmö från förfesten?

EDIT: Vad finns det för alternativ till förfesten? Någon schysst pub/bar man kan hänga på tills insläpp?

Last edited by SWE_TRANCE on May-23-2006 at 11:14

Old Post May-23-2006 11:01  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Jag missar förfesten tyvärr, fastnar i lund på vägen från helsingborg.
Men syns där inne!

Old Post May-23-2006 15:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Bangar.

Jag är ledsen Swe-TA's men jag kan inte komma ner till Malmö för den här festen och meetup'en. Har försökt att få med någon in i det sista på den här festen hemifrån, men tyvärr har jag misslyckats med uppdraget. Synd att alla är så tråkiga här, Fan

Det här var en fest som jag verkligen ville gå på, där line-up'en var lite över det vanliga. Själva tillställningen ville man också uppleva, men det blir alltså ingenting av detta nu.

Fan så trist, Nu blir det verkligen att försöka fixa körkort under de kommande månaderna så jag inte är beroende av folk..

Anyways, Hoppas att ni har kul.

Old Post May-23-2006 15:36  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Motala, vart fan ligger det? Ligger det inte i Småland? Kan du ta dig ner till växjö eller alvesta via tåg/buss kan du få haka på i vår bil, vi är bara tre pers...

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 15:49 
Laszlo
The weekend has landed

blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,,

www.laszlo.se

Old Post May-23-2006 16:21 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone knows who this is [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDigiTribe - Over (KKM's TWISTED Vox) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:39.

Forum Rules: