|
blir det förfest nu trots allt? fan, jag som sagt till chefen att jag inte drar förän 8-9tiden till malmö......kanske kan komma ifrån tidigare ändå. Innan tiestofesten förfestade många av oss på Flame tror jag....då lirade irish lite schyssta stuff där, innan vi drog vidare till förfestställe nr. 2, någonstans ute vid turning torso,,,,
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|