 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Oh boy, wat een thread weeral, en ik heb me dan nog ni gemoeid ook ni
Anyway, Push en Bert slaan op sommige punten echt wel de nagel op de kop, en ik vind het echt jammer Fred dat je niet gewoon met die mannen daarover kunt discussiëren zonder hen als complete idioten af te stempelen. Het zal ook al wel duidelijk zijn dat ik mijn idee heb over de politiek van ID&T, en dat idee is niet gebaseerd op wat wilde veronderstellingen en gebrekkige economische kennis. Ik heb 5 jaar jeugdhuiswerk gedaan en kheb 4 jaar mee de 2de grootste fuif van het jaar in Schoten georganiseerd, waar we toch ook met budgetten van over het miljoen oude belgische franken werkten. Dus pakt dat ik in grote lijnen toch ook wel weet wat er komt kijken bij het organiseren van een feestje.
En ja, ik heb ook m'n vragen en bedenkingen bij sommige moves van ID&T, zowel geldelijk als op marketinggebied. Het is wel jammer dat je daarmee altijd wel op een muur botst bij de mensen die net in de positie zitten om iets met die feedback te doen. Uw bedrijf tot in het oneindige blijven verdedigen en opbouwende kritiek als kinderpraat en zever afdoen is totaal niet realistisch, en het versterkt alleen nog maar het beeld dat bepaalde mensen van ID&T hebben...
Enfin, da wil ni zeggen dat ik ID&T een kutbedrijf vind enzo, ze hebben al veel gedaan voor de scene. Maar niet alles wat ze doen is onvoorwaardelijk goed, that's all. 
___________________
www.dj-vega.net
|
|
Apr-07-2006 17:00
|
|
|
 |
 |
Soley84
tranceaddict in training
Registered: Apr 2006
Location: Belgium (Bree-Limburg)
|
|
|
| quote: | Originally posted by novio
oh my god, het komt echt wel zielig
misschien kan er iemand gewoon weer over tomorrowland beginnen, is er bvb iemand die weet wat er de zaterdag allemaal te doen is op dienne camping? |
Dat het mij ni boeit, ma ik ga daar sowieso hene. TL 2006 wordt een geweldig event, en 't boeit mij gene flikker als ID&T zijn zakken daar reyaal mee spekt (ze verdienen het :-D)
|
|
Apr-07-2006 18:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:18.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|