Efter ett koffeinintag som hade sprängt en noshörnings hjärta så lyckades jag komma upp klockan 8:15 och få tag på silja och en hytt, så nu tänker jag f*n inte missa den här kryssningen iaf.
Jun-04-2006 08:02
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Nu har mina polare backat ur helt plötsligt.
Nån som har en hyttplats ledig?
Jun-04-2006 10:19
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Laszlo
FAN VA BRA! Lite seriös jävla musik andra dagen för en gångs skull..!
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Braxen
Har ja missat nått ? ..
Vanligtvis är det andra dagen som är bäst på kryssningarna, men senaste kryssningen var det Scot som avslutade, vilket inte riktigt är my cup of tea...är jag inte helt ute o cyklar var det dana som avslutade andra dagen kryssningen dessförinnan vilket är ännu mer skräp...
Vanligtvis är det andra dagen som är bäst på kryssningarna, men senaste kryssningen var det Scot som avslutade, vilket inte riktigt är my cup of tea...är jag inte helt ute o cyklar var det dana som avslutade andra dagen kryssningen dessförinnan vilket är ännu mer skräp...
På så vis, då e jag me .. tänkte att du kasnke fått nys om vilka som ska spela på panorama dag.2 "13.30-17.00 ? - Info kommer snart" ..
Vanligtvis �r det andra dagen som �r b�st p� kryssningarna, men senaste kryssningen var det Scot som avslutade, vilket inte riktigt �r my cup of tea...�r jag inte helt ute o cyklar var det dana som avslutade andra dagen kryssningen dessf�rinnan vilket �r �nnu mer skr�p...
Mjo, du är lite ute och svajjar på cykeln. Det var DJ Annelie som avslutade dag på Panorama. Dana var sist ut första kvällen dock
Och ja, dag två har alltid regerat på kryssningarna. Varför vet jag ej, men så har det varit