|
niet vergeten ...
Hallo Hallo,
een tijdje geleden heb ik jullie gestalkt met oproepen om op een affiche te gaan stemmen.
Wel we hebben gewonnen ! En we krijgen dus een filmzaal ter beschikking met 168 plaatsen.
Die zaal ligt op ons te wachten in de decascoop te gent op dinsdag 11 juli om 20.30 en op de projector ligt de schitterende film:
Lucky Number Slevin ( http://www.imdb.com/title/tt0425210/ ) te wachten. Met deze schitterende cast kan het gewoon al niet mislopen.
Iedereen mag dus komen ... door deze zomer omstandigheden denk ik niet de 168 plaatsen te kunnen vullen , dus wil je een partner ofzo meenemen is dit natuurlijk geen probleem ... Na de film zal er natuurlijk mogelijkheid zijn nog samen ergens een drankje ) te gaan nuttigen. Zien we wel na de film ( moet ik nog regelen, ik ben nog niet int land geweest...)
Ik zal buiten op het hoge terras staan voor kinepolis ( waar zo de megalamp staat )( indien goed weder,ander binnen ) met de tickets dus je zal me moeten zoeken ... Ik zal daar staan vanaf +- 19.30.
Ik hoop jullie daar allemaal terug te zien , dus ook de mensen die ik al een tijdje niet heb gezien ! Verwittigingen is aangeraden maar niet nodig...
TOT DAN,
Aster
ps: kinepolis/decascoop ligt langs de andere zijde van de grote parking aan de rector...
|