Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade 06
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
moi je vais aller à la street avec ma copine, par contre l'energy c'est nop mais par contre le stage ché pas koi Bühne Bellevue Opernhaus: ou va mixer koris, c'est ou ? c'est quoi c'est un endroit de la ville ? c'est dehors c'est payant ? c'est un club, un hangar un stade une place ? un char ?
paske avec ma cop pas fan de techno je vais pas me taper un truc payant ou on a des chances de rester 1h
qqun aurait un ptit plan ?

merci bien jeunes

Old Post Jul-13-2006 11:27  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Yo

le buhnemachin ou je joue c'est totallement gratuit c dans la ville va sur le site de la street pour voir.. si jamais il y a meme en francais

Retired cheese producer.

Old Post Jul-13-2006 13:07  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Suffit de demander, voici le plan en pdf avec les line up :

http://www.streetparade.ch/download/tagesplan.pdf

Old Post Jul-13-2006 15:25  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
oh cool merci j'avais pas vu le pdf

ptètre que cette année à 2 on se perdra moins que moi tout seul

Old Post Jul-19-2006 11:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by Koris
Yo

le buhnemachin ou je joue c'est totallement gratuit c dans la ville va sur le site de la street pour voir.. si jamais il y a meme en francais

si je viens avec des copines aux nichons a l'air qui tiennent une bandrole "Hopp Koris" on gagne des cds ?

Old Post Jul-19-2006 14:13  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Sinon quelqu'un a des infos sur les trains speciaux (avec dj et tout le bourdayl dedans) au depart de Geneve ? Les CFF me donnent rien comme info

Old Post Jul-19-2006 14:14  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Party Hat

quote:
Originally posted by Cyber
si je viens avec des copines aux nichons a l'air qui tiennent une bandrole "Hopp Koris" on gagne des cds ?

PICS or STFU !!!

Old Post Jul-19-2006 22:15  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:

En suivant le char de Tiesto à la Love Parade, j'avais bien un mec avec la bite à l'air à quelques mètres de moi pendant au moins 1/2h... et non je l'ai pas filmé !

Old Post Jul-20-2006 07:16 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Sinon quelqu'un a des infos sur les trains speciaux (avec dj et tout le bourdayl dedans) au depart de Geneve ? Les CFF me donnent rien comme info

Pour l'aller ou le retour ?

Chris #19

Old Post Jul-20-2006 14:53  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

quote:
Originally posted by Chris #19
Pour l'aller ou le retour ?

Chris #19

les 2, on voudrait partir le samedi matin te prendre le dernier retour
vu que cette année on se fait pas l'energy, un petit 12h>00h dans la ville ça va suffir

Old Post Jul-20-2006 16:30  France
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:

ca depends de l'ouverture d'esprit de tes copines

Retired cheese producer.

Old Post Jul-20-2006 17:11  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
les 2, on voudrait partir le samedi matin te prendre le dernier retour
vu que cette année on se fait pas l'energy, un petit 12h>00h dans la ville ça va suffir

Pour le retour, ils ont rajouté 2 trains à celui de 22h qui revient sur la Romandie. Un à 2h du mat et un à 4h30. Ce qui est particulièrement bien car j'étais déjà en train de me suicider du fait que j'allais louper Gabriel & Dresden !

Chris #19

Old Post Jul-20-2006 17:41  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Street Parade 06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackandrew k - global dj broadcast 08-11-04 track #2 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMetazoo - "Sigh" (2000 & one remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:12.

Forum Rules: