Idd, ben ik ook mee akkoord. Ze (de andere politieke partijen) pakken het VB gewoon totaal verkeerd aan, waardoor het VB elke verkiezing maar weer blijft winst boeken. Ik snap niet goed dat de andere politieke partijen nog niet doorhebben dat dit averechts werkt...
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-29-2006 14:16
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Xilver
+1
Heel die zever van "het VB is verantwoordelijk" is de grootste bullshit ever. Het VB is een oppositiepartij, maar de regerende partijen zouden eens gewoon moeten gaan zien waarom de mensen op een oppositiepartij stemmen, en de problemen aanpakken, inplaats van ze te proberen te stigmatiseren.
idd, de partijen aan de macht zouden beter eens aan een gewetensonderzoek doen... zij besturen de stad (land) en het is aan hen een antwoord te bieden aan het huidige racismeklimaat.
May-29-2006 14:17
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Ik ben er toch voorstander van partijen zoals VB... En ik geef gerust toe dak erop stem ook! Meer uit een protest tegen de huidige 'vaste waarden' in de politiek maar toch hebben ze ook enkele sterke punten.... Gelijk hier al gezegd is geweest, laat ze hun maar eens bewijzen... gaat toch niks van komen maar dan hebben we toch ff laten zien da we ni akkoord gaan me de huidige gang van zaken (allee, ikke toch!)
The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...
May-29-2006 14:18
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb mijn stemgedrag ook nog nooit gewijzigd...
...want kben nog nooit gaan stemmen
Anyway; my vote goes to:
*hides*
Ik kreeg overlaatst nog bijna een pint bier naar mij toe gesmeten omdat ik dacht dat een kennis bij het vlaams belang zat ipv de NVA Hij was er ni zo gelukkig mee blijkbaar en zei dan maar direct da hij gene facist was
May-29-2006 14:23
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Wat is het nut voor stemmen uit protest? Als je tegen het huidig beleid bent stem dan op een andere beleidspartij. En als je vindt dat heel de politiek een vuile verzuurde boel is stem dan ongeldig (niet blanco; want dat gaat naar de meerderheid). Teken dan een dikke lul op je stemformulier ofzo om je agressie te uiten... Maar stemmen op het VB haalt toch weinig uit. Ze hebben ergens wel een signaalfunctie; mar ik zie geen redenen in om erop te stemmen; zelfs al zou ik enorm teleurgesteld zijn in de politiek (da ben ik nu soms ook al ze ) dan zou ik er nog nie op stemmen.
Uiteindelijk stel je de problemen dan toch maar uit in de tijd...
May-29-2006 14:25
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is....
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-29-2006 14:26
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Phortastic
Ge kunt niet ongeldig stemmen Pushke... Tenzij het nog op papier zou zijn maar ik betwijfel of dat nog op veel plaatsen is....
In de west-vlaanders kan da nog ; de boerkes snappen die pc's nie é
May-29-2006 14:27
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
rofl, en dan zeggen ze da ze in "den limburg" achterlopen... amai men sloffen