Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

hehe en sån såg jag i fredags på nån tvärgata till flemminggatan där det finns en "turntable butik" som hade en sån i fönstret

Old Post Sep-16-2006 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

Akia: dynamiska mikrofoner är generellt sett bättre för sång i höga PA-miljöer.
En kondensatormikrofon klarar oftast av att ta in ljudet mer transparent och mer detaljerat
Tyvärr gör det också att membranet i den blir känsligare vilket gör den olämplig för scenmiljöer.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-17-2006 11:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

Tack för all hjälp jag fått angående mikrofoner! Det har rätat ut en hel del frågetecken (och skapat en del andra... ). Och okunskap är ju människans värsta fiende så - tack!

Old Post Sep-17-2006 14:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Jag kan få ett par nya Sennheiser HD 25 för 1750:- . Är det ett bra pris eller är det normalt?

Old Post Sep-25-2006 16:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

bra pris, men har du kollat från tyskland? jag fick mina helt nya för 1600 därifrån

www.thomann.de
www.recordcase.de

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-25-2006 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Ja, 1600 inkl. frakten! Jobbigt om det skulle vara något fel på dem bara och man måste skicka tillbaka.

Old Post Sep-25-2006 17:09  Sweden
mr_fisken
dancin

tänkte just beställa en djm 400

Någon som är intresserad av en Numark DXM06 mixer?

Old Post Sep-25-2006 17:50  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by mr_fisken

Jag byter rakt av mot min behringer

Old Post Sep-25-2006 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by mr_fisken

Det var väl inte längesen du köpte DXM06an?
Missnöjd?

Old Post Sep-25-2006 19:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Funderar på att byta ut min Numark DXM09... börjar upptäcka dess svageheter!
Vette fan vad man ska köpa istället... vill inte gärna lägga flera miljARRDER på en mixer!
Funderar på en DJM400 men den har bara 2 kanaler... men den är grymt fin!
Nästa steg är ju fan en 600a!

Old Post Sep-25-2006 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by Jeremy H
Det var väl inte längesen du köpte DXM06an?
Missnöjd?

Mja inte missnöjd, inte för att jag blivit pro på 6månader men den känns så plastig och jag avskyr 'spakarna' dom är för stora imo.
Vill ha lite roligare effekter (effektnörd javisst) så why not.

Jag beställde den för 1h sen iaf

Old Post Sep-25-2006 19:45  Sweden
mr_fisken
dancin

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Funderar på att byta ut min Numark DXM09... börjar upptäcka dess svageheter!
Vette fan vad man ska köpa istället... vill inte gärna lägga flera miljARRDER på en mixer!
Funderar på en DJM400 men den har bara 2 kanaler... men den är grymt fin!
Nästa steg är ju fan en 600a!

jag tänkte på 600an också, har velat framm o tillbaka men det känns så fel att lägga 9000kr på en mixer som är runt 5år gammal lr något sånt?

djm400 e naaaajs http://www.youtube.com/watch?v=IQUaRlTbB6c

Old Post Sep-25-2006 19:47  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälp, ska köpa dj-utrustning!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong from video [2014] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSATTVA - Echo of Silence (Way Out West Remix) / Rokk Wild - Come Closer (Acappella) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:51.

Forum Rules: