|
Tja ik baalde ook al als een stekker, was s'middags om kwart over 2 vertrokken van huis, ( 2,5 uur reizen normaal ) maar door zware regenval verkeershinder en ook nog eens vlakbij het park verdwalen, kon ik uiteindelijk nog een uur van Markus genieten.
En eindelijk toen Armin kwam, waar ik me vreselijk op verheugd had, was het even daarna dus goed mis... ik had niet eens zo snel in de gaten wat er gebeurt was. Tja toen de muziek ineens ophield en Armin zijn cd koffer pakte, dacht ik van "ohoh , dit is niet goed"
Nou daar gaat je feestje. gatver waarom zijn er altijd mensen die de boel goed kunnen verzieken, dit heb ik ook nog nooit zo meegemaakt.
Nouja half 2 was ik weer thuis...In de auto heb ik de cdspeler dus ook ff goed hard aan gehad.. Ik had wel ff zin om mijn kickbokshandschoenen aan te trekken en af te reageren, maar helaas ik heb geen kickbokszak in huis....
___________________
Music is life, Trance is a way of life
|