Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24/06/2006] Paul Oakenfold @ Redlight - Paris
Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by severnayaprods
Lille 5-9 reprezent

putain mon pote, tu vas bien t'entendre avec le cousin du rez de chaussée, un pur produit 7-8..

Comme je dis tjs, c weshland party ts les jours chez lui Enfin en mm tps il est cool le gars

de la gare je suis à 8-10min à pied. adresse par PM si vous etes pas sur de l'heure à laquelle vous arriverez. Si vous etes sur, je me pointerai à la gare. Et puis je serai surement un peu ds Paris ds l'aprèsm dc on peut s'y retrouver avant d'aller à Poissy aussi

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-22-2006 18:49  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Et puis je serai surement un peu ds Paris ds l'aprèsm dc on peut s'y retrouver avant d'aller à Poissy aussi

je verrais ça avec toi demain par mail.

Old Post Jun-22-2006 20:43  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxfuns
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005
Bon ba tt s organise calfé!!!!
Jrentre de mon voyage de fin d année ! ! ! donc g un entrainement intensif nivo bibine et dancefloor ! ! ! je sui cho com la brez ! ! !

severannyynnyyaayay prepare tin foi ! ! ! !

Old Post Jun-23-2006 16:43  France
Click Here to See the Profile for maxfuns Click here to Send maxfuns a Private Message Add maxfuns to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by maxfuns
Bon ba tt s organise calfé!!!!
Jrentre de mon voyage de fin d année ! ! ! donc g un entrainement intensif nivo bibine et dancefloor ! ! ! je sui cho com la brez ! ! !

severannyynnyyaayay prepare tin foi ! ! ! !

ivrogne va

Old Post Jun-23-2006 18:50  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

bon aller zou, au dodo, faut être en forme pour demain!

arrivée prévue pour 15h ou 16h demain, blackhole jte phone quand j'arrive, stan je prends mes résas demain matin et je t'appelle de suite

@ all : see you tomorrow, essayez de venir chez Stan avé nous, on va s'faire un warm up sympa, je pense aussi que vous le regretterez pas

Old Post Jun-23-2006 21:27  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

stan on se retrouve devant le red
je tenvoie un sms ou je tappel pour confirmer lheure
je serai accompagne de julien aka defcon, audrey et fred
a ce soir

Old Post Jun-24-2006 05:42 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

vous pensez qu'il va passer quoi comme style ? Trance ? House ?

Old Post Jun-24-2006 11:58  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

tiens, Stan t'es connecté?? Alors cette before? bien arrosée

Old Post Jun-24-2006 17:41 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxfuns
Senior tranceaddict

ha lol
je sens bien le mattage de videos en pichardant devant le pc ^^

Old Post Jun-24-2006 17:43  France
Click Here to See the Profile for maxfuns Click here to Send maxfuns a Private Message Add maxfuns to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by maxfuns
ha lol
je sens bien le mattage de videos en pichardant devant le pc ^^

pichardant???

Old Post Jun-24-2006 17:46 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxfuns
Senior tranceaddict

oui dsl , encore une expression du nord
picharder=boire à outrance!

Old Post Jun-24-2006 17:47  France
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by anne348
tiens, Stan t'es connecté?? Alors cette before? bien arrosée

(severnaya là)

bheu nan pas encore, on a fait du mario kart et la j'essaye, sans succès d'enchainer 2 plaques ^^

y'a pas a dire, numark et reloop c'est plus facile

bon sinon anne t'as raison, va falloir qu'on commence à piccoler

pas d'objection? la séance est levée

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-24-2006 17:48  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24/06/2006] Paul Oakenfold @ Redlight - Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help me to identify this track [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJFK - "Whiplash" (Bad Habit Boys Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:46.

Forum Rules: