|
| quote: | Originally posted by Transara
OMG, Loes, ik heb er nog nachtmerries van, tot aan mijn oren in de modder! Gelukkig ist zand volgende week, maar toch...
Laten we mee zen alle een zonnedanske doen voor Summer Event!
|
Ma de sfeer was vorig jaar wel subliem ondanks de regen!!! 
Gewoon doordansen, regen of geen regen

|