|
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
In mijne tijd...hoe oude zijde gij 70?
Ik ben 24, den Alma is al snob georienteerd sind ik 12, prolly al langer maar toen viel het me nog ni op.
Maar de 26ste....de 26ste is die keet ook van mij |
ik ben er bijna 24
ma eerlijk, Alma is toch niks meer voor ons é
misschien toen ik 15 was ofzo, dan was da misschien wel iets om naartoe te gaan.
Daarom, in mijnen tijd ... 
___________________
Is god a dj ? Yes she is !
I make things move! On the job and in my room !
|