Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Was zeker een geslaagde avond!

Helaas niemand van TA gezien, maar de sfeer was heel relaxt en het was niet TE druk gelukkig. Fred Numf draaide lekker diep, beetje Sasha/Digweed stijl, al was het wel wat langzaam het eerste uur van zijn set.

Tiesto was gewoon Tiesto. Mixtechnisch en qua opbouw zat het weer heel goed in mekaar, maar de set was verder niet heel bijzonder. in de Massa in Breda afgelopen vrijdag was ie beter.

Hoe was het in Den Haag (Donna enz.)???

Niemand van TA gezien? Nou bedankt dan Sido! Heb nog een tijdje met je staan lullen..

Check mijn report: http://www.tranceaddict.com/forums/...4372#post444372

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-07-2002 16:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

Niemand van TA gezien? Nou bedankt dan Sido! Heb nog een tijdje met je staan lullen..

Check mijn report: http://www.tranceaddict.com/forums/...4372#post444372

Greetz,
SnuggLe

haha! Ik heb je rapport gelezen en al ff gereageerd.....

Old Post Apr-07-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

quote:

originally posted by snuggle
Tiesto was best kut, erg standaard set met wel wat aardige nummertjes, maar alleen het einde was oke. Katana - Fancy fair enzo, was wel cool.

ja hij draaide vanaf lethal industry idd goed, maar dat waren maar 5 nummers.....

Old Post Apr-07-2002 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Zijn er ook nog mensen naar den haag geweest?? Of was ik de enige Ik heb nog wel wat chinezen zien lopen .......

Old Post Apr-07-2002 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Den haag was enorm vetttt,en vond tiesto idd standaard draaien,wel lekker maar nie speciaal.
k ging meer uit mn dak van Dazzle en Fijneman,en nee das niet omdat t vriendjes zijn maar gewoon mn objectieve mening.
Opti:Ik heb nog naar je gezocht buiten in de rij om op de gastenlijst mee naar binnen te komen,kon je nie vinden,we kwamen om 23.05 ong aan,maybe was je wat later.
We hadden gewoon nog 3 plaatsten over omdat er drie oppeens niet mee gingen.
Heb heerlijke nacht gehad en t was veeeeeeel te snel ochtend
Wel Yarnie van tijd tot tijd gezien maar niet meer TA-peeps.

Old Post Apr-07-2002 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik ben het er wel mee eens, ik vond vooral Dazzle heel lekker draaien, zeker op het einde van zn set.. Leuk ook om m elke x te zien lachen hehe,, die gozer had er duidelijk veel plezier in.. Cor Fijneman draaide ook wel lekker, en tiesto zette weer een standaard setje neer, maar dat is hier wel genoeg besproken .. Ik vond het al met al een hele toffe avond, en de eau is ook wel een vette club..

Trouwens, dat systeem met die kaartjes printen op internet is ook wel relaxt.. Stond buiten een hele rij, en ik kon gewoon doorlopen

Old Post Apr-07-2002 17:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Donna

Opti:Ik heb nog naar je gezocht buiten in de rij om op de gastenlijst mee naar binnen te komen,kon je nie vinden,we kwamen om 23.05 ong aan,maybe was je wat later.

aarghhhhjh, ik was er niet...

en nu ik dit les, is het helemaal aAaaAAAaaAAAAAaargghhhhhhhhhhhhhhhhhh

ik heb gister de hele dag van 10-21 aan de pc gezeten om mijn project af te ronden... niemand wilde mee uit...

*cries*

Old Post Apr-07-2002 18:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Duh,was dan in je 1tje gegaan oliebol,in de eau raak je altijd makkelijk in contact met partyppl waar je dan een toffe nacht mee hebt en soms nooit van je leven meer ziet:P

Old Post Apr-07-2002 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Donna
Duh,was dan in je 1tje gegaan oliebol,in de eau raak je altijd makkelijk in contact met partyppl waar je dan een toffe nacht mee hebt en soms nooit van je leven meer ziet:P

meestal zie ik ze in de eau wel terug hoor
sta ik daar met mijn hand voor me gezicht weg te rennen

en volgende keer moet je zeggen.... dan w8 ik jullie op bij de snackbarwagending wat ervoor staat

Old Post Apr-08-2002 03:21 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Need ID Here Please [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJerome Sydenham & Dennis Ferrer - Timbuktu (Pan African Electro Dub) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:40.

Forum Rules: