Frågorna, och testet i allmänt, var lite konstigt utformade, som vanligt i såna här tester
Men fick samma ordning som dig iaf mjz..
M 66%
FP 63%
C 56%
KD 52%
S 44%
MP 28%
V 24%
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Aug-14-2006 19:26
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by RebeL9
Folk som tror att det blir förbättringar bara för att högern vinner lurar sig själva bara.
hmm. det finns inget högerparti i Sverige.
även de som kännslomässigt verkar höger i Sverige är inga riktiga högerpartier. det mest extrema som Sverige har är centrumdemokratiskt på en Europäisk skåla !
-edit-
har gjort testet.. kul att testa som icke-svenne
M 58%
FP 50%
C 44%
KD 44%
S 30%
MP 26%
V 21%
fick jag
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
gjorde också testet
FP 69%
M 67%
C 54%
KD 50%
MP 35%
V 25%
S 23%
Intressant att vänstern hamnade före sossarna för min del men då ska man kanske komma ihåg också att åsikter om ledarna i fråga inte tas med i beräkningen
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
Det jag är 100% säker på är att Bodström är livsfarlig, och han måste bort jävligt fort.
___________________
man with no sig
Aug-16-2006 11:40
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag har aldrig gillat bodström och hans planer för hur man ska sätta stopp för olika typer av brottslighet.
Får han vara med och bestämma för länge så kommer ordet "privatliv" vara en historisk term som vi suktar efter men knappt minns vad den innebär...
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Aug-16-2006 11:47
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Stockholm
Har lessnat på politik men tester e alltid kul...(!)
M 66%
FP 59%
C 58%
KD 56%
MP 24%
V 16%
S 14%
...jag verkar lite högerhänt. Märkligt med Krist Demokraterna, jag e ju hedning!
Aug-16-2006 12:26
SMC
custom title addict
Registered: Sep 2003
Location: Sweden
quote:
What are your feelings towards big brother?
I hate him.
quote:
YOU MUST LOVE HIM! It is not enough to obey him, you must love him.
Aug-16-2006 12:27
Dj P.A!
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm/Sweden
Skönt att se att de flesta "trancefolk" har samma politiska sympati som jag. Tyvärr lär vi få spö i valet igen. Detta land är som "Inkilat" på sossetänk så att det är tragiskt. Vi får nog vänta på tronskifte tills dess att alla 40 talister är borta...
Aug-16-2006 14:28
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
KD 48%
C 43%
MP 40%
S 39%
M 37%
V 35%
FP 35%
Speglar förhållandevis mina åsikter rätt bra. Är hur som helst tveksam till om jag ska rösta på ett parti i huvudtaget eller lamna in den vita papperlappen i detta valet också.
Bodström har jag nog avskytt från dag ett. Svårt att förstå att han sitter där han gör, som ensam Moderat i en Socialistisk regering.
___________________
Going... Going...
Aug-17-2006 18:02
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Location:
Skrämmande att se så många röstar på Moderaterna.
___________________
One of the few ones left
Aug-21-2006 23:49
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by RebeL9
Folk som tror att det blir förbättringar bara för att högern vinner lurar sig själva bara.
Så sant.
Fria tjänster över gränserna gör mig illa till mods.
Vad stoppar företagen att hyra in Polsk eller något annat lands arbetare för hälften av vad det kostar att hyra svenska arbetare.
___________________
One of the few ones left
Aug-21-2006 23:53
SMC
custom title addict
Registered: Sep 2003
Location: Sweden
quote:
Originally posted by ExOn
Så sant.
Fria tjänster över gränserna gör mig illa till mods.
Vad stoppar företagen att hyra in Polsk eller något annat lands arbetare för hälften av vad det kostar att hyra svenska arbetare.