ik heb der nie veel hoop op dat Standard het haalt. Der staat totaal geen ploeg op het veld, ze missen belangrijke spelers en de helft van de spelers die ze in hun rangen hebben lopen zijn zoal maar 'tweederangs' voetballers. Als ze het dan tegen een vrij solide team moeten opnemen als Steaua gaan ze gewoon ten onder ...
Aug-09-2006 18:55
krikke
tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Ekeren (Antwerpen)
Zelfs al houden ze nu nen 1-1 vast, dan gaan ze ginder onderuit ... Heb er ook geen goed oog op!
Het lijkt Standard's beste wedstrijd te zijn, niet alleen omdat ze voor het moment voor de eerste keer dit seizoen voorstaan, maar zo te zien loopt het al iets beter.
Originally posted by _Jedi
Het lijkt Standard's beste wedstrijd te zijn, niet alleen omdat ze voor het moment voor de eerste keer dit seizoen voorstaan, maar zo te zien loopt het al iets beter.
nog niet goed genoeg: 2-2
Aug-09-2006 20:23
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
Doei Standard.
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-09-2006 23:24
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
Alin Stoica heeft een contract gekregen bij Gent
Ik hoop voor het Belgisch voetbal dat Stoica er nog iets van bakt, maar hoe die kerel er nog in slaagt om een contract te versieren bij een club als Gent is mij een raadsel. Het mag dan nog een volledig prestatiegericht contract zijn.
Aug-10-2006 13:48
krikke
tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Ekeren (Antwerpen)
Ik denk dat Gent en vooral Leekens wat moedeloos werden ... Boussoufa & Vrancken verliezen = alle creativiteit weg en vechtlust !!!!
___________________
Aug-10-2006 14:50
BeLjes_Addict
Guest
Registered: Not Yet
Location:
FCB OLE OLE
Aug-11-2006 09:28
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by BeLjes_Addict
FCB OLE OLE
das spanje kerel (barca)
Aug-11-2006 09:29
krikke
tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Ekeren (Antwerpen)
Graptje hé Pol! Ik ga toch wel voor Roeselare! Ze gaan zich bij "de grote jongens" scharen volgens hun trainer