Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig...
Aug-03-2006 17:42
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vond het ook een redelijk gedreun, maar misschien heb ik het deel dat de subs eruit lagen gemist... Het was een tijdje niet om aan te horen iig...
AHA!! nog iemand!!
wie haalt er nu zijn gelijk?
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Ik had de indruk dat er op bepaalde momenten een paar baskasten werden opengedraaid waardoor het publiek bijna ging vliegen.
Een beetje later was het gedreun weer weg...en kwam het weer terug. Waren het Jonas en Menno zelf die de bassen opendraaide?
Over de Main stage hoor je mij niet klagen, dat geluid was top.
één ding is zeker, volgende keer neem ik oorstoppen mee.
Aug-03-2006 18:30
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die variërende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Aug-03-2006 18:49
jeronimo_jd
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2006
Location: Leuven, Westmalle
Er bestaat een opleiding geluidstechnicus.
Als we dat nou met z'n allen gaan studeren dan weten we dat het binne drie jaar vet in orde gaat zijn overal
Originally posted by FenixStyle
Dit jaar maar eens werk maken van m'n rijbewijs zodat ik er in 2007 eens eindelijk een Armada-Night kan meemaken
ik heb een rijbewijs en eigen auto, Opoeteren is niet te ver van Bocholt, ... dus voorstellen zijn altijd welkom
Aug-03-2006 19:32
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb een rijbewijs en eigen auto, Opoeteren is niet te ver van Bocholt, ... dus voorstellen zijn altijd welkom
that sounds like a date !!
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-03-2006 23:49
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe
quote:
Originally posted by TOR
Weet niet hoe alles was opgesteld in de tenten op TL, maar volgens mij werkt geluid uit vier hoeken het best. Dan heb je niet die variërende soundkwaliteit naargelang de plaats van de luisteraar ten opzichte van de speakers. Ik vraag mij af waarom er bijvoorbeeld in het Sportpaleis steeds met een soundsysteem ter hoogte van de dj-booth gewerkt wordt en niets achteraan. Dan gaat het vooraan veel te hard en achteraan te stil.
Idd dan heb je geen last van de akoestiek van de omgeveing. Tijdens Suikerrock vond ik dat het geluid ook vrij stil stond, maar als Tijsie met zijn effectjes begon te spelen was het ineens iets te luid (zeker die hoge tonen )