Så nice! De ringde upp mig och påminde mig att jag inte betalt bussen, trodde det var försent eftersom jag inte gjorde det inom tre dagar
Så nu jävlar dykar jag med upp
Min helg som såg händelse lös ut, inte fan kunde jag se detta framför mig... hade helt glömt bort det
Åker dit med bil, kommer behöva nånstans att sova.
Vart hittar man ett hyffsat ställe? det behöver inte vara speciellt alls, så länge det finns en säng så.. Nåra hints om nån sida där man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande
Är det fortfarande så att man inte behöver boka billjet? Man köper vid dörren va?
Oct-17-2006 14:43
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
många vandrarhem är stängda i Halmstad så här på hösten och det finns inga billiga hotell inne i stan men Birkagården har billiga rum för ca en hundring per person om man är en 4 stycken eller fler men det ligger 1mil utanför Halmstad
Oct-17-2006 17:41
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Jag kommer med största sannolikhet, sover hos polare i Halmstad.
Nåt speciellt att tänka på, eller det är bara att dyka upp i dörren?
Oct-17-2006 18:46
Akia
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2006
quote:
Originally posted by Crillz0r
Åker dit med bil, kommer behöva nånstans att sova.
Vart hittar man ett hyffsat ställe? det behöver inte vara speciellt alls, så länge det finns en säng så.. Nåra hints om nån sida där man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande
Vi har bokat ett 4-bäddsrum på Birkagården, kostar 432:- . Vi är bara 3 så det finns en säng över om någon behöver.
Oct-17-2006 18:54
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Akia
Vi har bokat ett 4-bäddsrum på Birkagården, kostar 432:- . Vi är bara 3 så det finns en säng över om någon behöver.