|
| quote: | Originally posted by magrec
en toch vraag ik me af hoe jij er bij komt dat het op elk feest zo is? Jij komt voor zover ik weet al jaren niet meer op feesten. Ik bedoel je refereert naar de kremlin avonden.. Nou als er ergens een club avond was waar men niet vies was van seks en drugs dan was het wel in de marcanti. Juist op earth, de juiste avond in de panama, het paard van den haag gaat het enorm los en komen er vooral mensen voor de muziek en met een flinke snaak erbij is de muziek nog mooier |
Geen reden gehad om de afgelopen 2 jaar op feesten te zijn geweest nee, stond mn hoofd ook niet naar. Daarvoor nog regelmatig indoor en outdoor geweest, maar ik werd dat volk iedere keer meer en meer spuugzat. Dat iemand snuift, blowt, trekt, of ijsberen in sri-lanka neukt, allemaal geweldig, maar veel gasten worden steeds vervelender, aggresiever en asocialer. Ik voel me niet verheven boven iemand of elitair aangelegt of wat dan ook, ik blijf alleen uit de buurt van drugs omdat ik zelf brandschoon ben en wil blijven, een zeldzaam soort mens tegenwoordig lijkt wel :\
En komt ook nog eens bij dat ik oud wordt.. dat geeft je het recht en de plicht om te zeuren over nieuwe generaties