Originally posted by mantisnl
wat staan daar voor blaadjes in het krantenrek
Wat de neuk is er loos met de cosmo?
Ik moest het van haar altijd lezen zodat ik nooit met lullige kadotjes kwam aandragen die uit de mode zijn enzo... en zo leer je dat blad wel lezen.. was ooit een phatte exemplaar met 25 l33t standjes.. je kan wel raden wat we die avond deden... juist, slapen.. maar daarvoor? Na het tv kijken bedoel ik... ghehe... teveel details.. jajajajaa.....
Anyways, de stoel van rick felderhof verhuist weer.. nu moet iemand anders maar weer in de stoel gaan zitten... ik heb me aandeel weer gehad, adios.. ciao en de groenten van hak
Jun-03-2002 15:29
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
waar blijven nou die naaktfotos van jou en je meissie die je mij en Gekhous heb beloofd!
Jun-03-2002 15:43
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
ik ben al 5 maanden niet op school geweest man Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng
Jun-03-2002 15:59
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Chicane
ik ben al 5 maanden niet op school geweest man Daar hebben ze een scanner, ik ben niet welvarend dat ik een scanner heb.. whehehe.. maar ik probeer wel effe iets met me broer te fixen, die heb zon kreng
stuur ze maar naar me op anders
Jun-03-2002 16:04
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Optimus
stuur ze maar naar me op anders
als we zo bezig zijn, post ze dan maar tenzij je ze apart naar iedereen hiero wil sturen
of je mag ze natuurlijk ook gewoon naar optimus, gekhuis (waar is die gast gebleven?) en mij sturen