Originally posted by diddi
haha... we zijn al 3 pages aan het discuteren
valt nog mee in vergelijking met de vorige contest
quote:
Push, kan jij nog een template opstellen voor het jureren... om daar ook de discussies te vermijden
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Sep-07-2006 14:44
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by MikeVee
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten
I agree
Het systeem van vorige keer is niet waterdicht; maar het puntensysteem is duidelijk. Werken met 'concepten' en 'ideeën' achter de mix maakt het nodeloos ingewikkeld...
Sep-07-2006 14:53
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe
quote:
Originally posted by MikeVee
valt nog mee in vergelijking met de vorige contest
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten
ok
Sep-07-2006 14:55
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by diddi
Het gaat om smaak hè
Als dat het uitgangspunt is, valt heel de waarde van deze contest in duigen.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Sep-07-2006 17:52
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
Location: Hasselt
blijkbaar is deze draad vrij snel stilgevallen
ik wil wel een mixje opnemen als ik de tijd vind
en als de inzenddatum haalbaar is voor mij
___________________
Sep-10-2006 12:11
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by dj Zevan
blijkbaar is deze draad vrij snel stilgevallen
ik wil wel een mixje opnemen als ik de tijd vind
en als de inzenddatum haalbaar is voor mij
Niet echt stilgevallen, we wachten nog op wat inschrijvingen
Als er gene meer komen zullen we ook van start gaan
Sep-10-2006 14:51
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
Ge moogt er mij ook nog tsszwieren voor dj'en, wa is uiterste inleverdatum ?
Jeeeps ik schrijf mij ook in als DJ
Waarom niet eh.
En als er juries nodig zijn, wil ook wel gerust beoordelen.
___________________
Sep-10-2006 16:09
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
DJ's: 18/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
gevork
Om het een beetje overzichtelijk te houden, een lijstje. Ik hoop dat hij compleet is.
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Sep-10-2006 16:13
Gevork
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2005
Location: Antwerp,Belgium
Gevork--> DJ Gev
___________________
Sep-10-2006 16:15
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Gevork
En als er juries nodig zijn, wil ook wel gerust beoordelen.
Als je ook graag bij de jury zou zitten zou het geapprecieerd worden, want met de huidige stand van zaken zal het moeilijk gaan denkek (18djs ... 6 juryleden)