|
4 mei DIFFERENT
lichtfabriek haarlem,
Date: 4th of may 2002
Time: 21.30 - 04.00
Entrance Fee: presale - 12 € * door - 14 €
Lineup mainhall: Marcella, Robin "Jaydee" Albers, Peric, C-Jay
Lineup lounge : Stephanie X (excl. 6 hour set)
Vj: Animotions
Acts: Jeroen @ Rabarber
Lyrics: Macatar
Theme: FREE!
Next parties: June 7, July 19
PERIC!!!!!!!!!!!!
peric ownz big time (zo das ook weer genoed promotie haha)
Peric resident dj down under, & several performances @ id&t radio (vipsessions, clubmix)
c-jay draait nu net een jaar geeft zijn eigen feesten onder de naam The sessions in the Q in zwolle (daarvoor edities in amersfoort (de kelder en starlight in nijkerkerveen) en performance @ solid sessions with robin "jaydee" albers.
Wat ik heb begrepen van de organisator (nEo, bekend onder verschillende dance sites) is dat het een grote mix gaat worden van verschillende dingen. Plus een passende bijdrage aan de doden herdenking van 4 mei.
Daarnaast is dj san (solid sessions, san-project, kremlin, the Q) ook een resident en deze zal de volgende editie aanwezig zijn .
Nou kolkiewolkie wil je nu wel ééns iets undergrounds mee maken dan raad ik je dit aan. (in hoeverre je dit underground kunt noemen hehe) ik zelf ben zeer waarschijnlijk aanwezig (deze reclame levert mij niks op behalve dat ik hoop dat er leuke mensen komen altijd gezellie)