Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

- Atton & friends
- Tony (100%)+ un ami (pas sur)
- Blackhole
- maxxyme
- ...

Old Post Nov-13-2006 10:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by maxxyme

- Atton & friends
- maxxyme
- ...

J'ai posté avant toi !!

Old Post Nov-13-2006 10:34  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

sorry, ça a changé de page (en ayant bien mis 5 minutes avant de poster, donc j'ai pas vu que tu avais répondu )

Old Post Nov-13-2006 10:37  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by dangerous007
@Stan:
Tu as dit que tu ne pourrais pas faire le 'before' chez toi comme d'hab. mais dans ta signature on voit:
24/11/06 : Ferry Corsten @ Queen, (Paris, Fr) + before "à la maison

Donc qu'est-ce qu'on fait? Je suis prêt de faire le b4 chez moi si tu veux. Par contre comme tu es le plus expérimenté dans l'organisation des b4 je voulais que tu passes pour voir toi-même si on peut s'arranger chez moi dans la Cité U.

Bon attends en fait on va peut-être le faire chez moi...Fais chier la coloc' Je te tiens au courant.

- Atton & friends
- Blackhole
- maxxyme
-stanymi
- ...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-13-2006 11:20  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Si moi y'en avoir plus de béquilles, moi yen a venir voir Ferry chéri

Ps : Gareth emery mange des frites

Old Post Nov-13-2006 11:39  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

- Atton & friends
- Blackhole
- maxxyme
- stanymi
- aurel102001
- ...

Old Post Nov-13-2006 13:06  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Bon attends en fait on va peut-être le faire chez moi...Fais chier la coloc' Je te tiens au courant.

C'est clair, à 6 dans une cité U, c'est déjà 4 de trop (2 ans d'expérience perso traumatisante)

Old Post Nov-13-2006 13:14 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by JoeHell
C'est clair, à 6 dans une cité U, c'est déjà 4 de trop (2 ans d'expérience perso traumatisante)

Oui, tu as raison mais si besoin on peut se rassembler moitié dans ma chambre et le reste dans la cuisine. C'est là normalement qu'on reçoit des amis vu que les chambres fassent 12m²

Old Post Nov-13-2006 13:26  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Rasta

Bon allez pas de chichis...
Faut juste que je m'organise (enfin ca, ca va, ca me connait ) Faut que je ramène les platines dans la salle...Bon, faudra que je vire la table donc...et ca va nous faire un floor pour tous les danceurs que vous etes. Greggy la loutre se doit d'etre là !!! Bon allez la loutre, ramène-toi, c Corsten ok mais pas grave, pis comme ça le lendemain, tu participes à ma crémaillère -attention, message personnel qui va suivre visant à faciliter la venue de greggy la loutre- y aura Aude

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-13-2006 13:29  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Je sais pas encore si je vais à Qlimax le 25 ou pas, si oui pas de Corsten, si non Corsten!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-13-2006 14:12  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Faut juste que je m'organise (enfin ca, ca va, ca me connait ) Faut que je ramène les platines dans la salle...Bon, faudra que je vire la table donc...et ca va nous faire un floor pour tous les danceurs que vous etes. Greggy la loutre se doit d'etre là !!! Bon allez la loutre, ramène-toi, c Corsten ok mais pas grave, pis comme ça le lendemain, tu participes à ma crémaillère -attention, message personnel qui va suivre visant à faciliter la venue de greggy la loutre- y aura Aude

Old Post Nov-13-2006 16:00  France
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:

Si tu as besoin d'aide pour organiser le soir je me propose... parce que je moi j'ai besoin d'aide pour garder toutes mes affaires jusqu'au lendemain matin

Old Post Nov-13-2006 16:42  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome Kinda Essestial mix [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - Dimension (Hybrid's Audio Candy Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:51.

Forum Rules: