|
|
|
|
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Mar-17-2007 12:20
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Remy D
Het was te vroeg afgelopen, het was niet zo speciaal zoals ze zeiden en ik ben keihard op mijn bek gegaan op de gladde vloer maar ondanks dat allemaal was het echt teringBRUUT!!! Ik vond Tiesto echt heel lekker draaien, locatie vond ik ook vet en de muziek stond lekker hard en vond het goed klinken. Echt heb in tijden niet zo genoten op een feest en ik baalde ook heel erg in de auto dat het al weer afgelopen was. Nog ff met ei gesproken en liep ook Onno tegen het lijf en dat was heel gaaf om hem ook weer is te zien.
Al met al echt een wereldfeest voor mij...
En er komen 3 concerten in het Gelredome werd gezegd. Wanneer zeiden ze er niet bij. Beter dat Shanghai er ook bij stond en met een beetje geluk doet hij zijn concert daar tussen 16 juli en 16 september want dan ik daar ook naar hem toe en dat lijkt me echt supergaaf. 
edit 1:
oh wacht 2 juni is nou wel bevestigd in Arnhem, en over die 3 concerten kan ik ook verkeerd gehoord hebben dan. Misschien bedoelde ze wel dat het de 3e keer word in het Gelredome. Maarja wacht het wel af.
lol edit 2:
Lees net mijn mail en had er 1 van ID&T met erin dat het wel 3 concerten zijn en kreeg ook dit
Start exclusieve voorverkoop Elements of Life show.
Als die-hard fan geven we je de gelegenheid om via de link in deze mail vanaf donderdag 22 maart 10:00 uur tot zaterdag 24 maart 08:00 uur online tickets te boeken voor de Elements of Life shows.
Check hieronder de spelregels:
Let op! Je kan maar 1 keer inloggen met de link, bedenk dus goed voordat je gaat boeken wat je wil.
Het maximum aantal tickets dat je mag boeken is 9 tickets per avond.
Voor alle drie de avonden kun je zowel normale als VIP arrangement* boeken.
Het password wat je moet invullen bij TicketOnline is het emailadres waar deze mail naar verzonden is.
Prijzen
Elements of Life tickets: 60,25 euro
Elements of life VIP arrangementen: 195,25 euro
P.S. Het callcenter van TicketOnline is 7 dagen per week geopend van 10.00 uur tot 22.00 uur.
De officiële start van de ticketverkoop is op zaterdag 24 maart om 10.00 uur, zowel online als via het callcentre.
hahaha waar zo'n kick off feest niet allemaal goed voor is |
Ik las net op Nu.nl dat er inderdaad 3 concerten zullen zijn in het Gelredome, te weten op:
Link Persbericht
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|
|
Mar-17-2007 12:41
|
|
|
 |
 |
Ouwe Dwaas
Trance Is A Religion

Registered: Oct 2004
|
|
|
Mar-17-2007 13:42
|
|
|
 |
 |
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!

Registered: Apr 2001
|
|
|
Mar-17-2007 13:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:11.
Forum Rules: