|
Inom en vecka eller så kommer jag iaf få upp en egen webserver på T3, då kommer jag iaf kunna hosta en del för den som vill...
Dags att sparka igång igen snart och nåt som vi nämde tidigare vore att byta namn på denna thread då många har lärt sig vad den innebär.
Att vi får ha den för swamper är ju väl att vi inte ska dra in en massa icke TA Sweden folk... om jag har förståt det hela rätt
Ha D
C-ya... / Steve
___________________
www.Steveheden.se
|