Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Pages (51): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004

oh my god, y a le global gathering en uk en meme temps

Old Post Mar-15-2007 19:13  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by NeoWave
oh my god, y a le global gathering en uk en meme temps

On ne parle pas de même prix là entre Global et puis Tomorrow!!!

Y'a plus que les billets à 105£ pour le global tous les birds tickets sont partis et la line up n'est pas encore annoncée...

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-15-2007 23:28  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

NeoWave (+1)
allen scott +1 (enchaine avec Nature One )
anne348
lost_in_trance (si mon nouveau boulot me le permet)
d&b (sauf incident d'ici là (mort, décès, manque de forme, copine tyranique, incendie de foret, chomage etc...))
Gameboy (Fayabundem' !!)
Defcon + sa tente
Nightflowers (à priori que le samedi, tbc)

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-16-2007 08:53  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

quote:

Ca sera pas possible.... ce sera soit les 2 soit que dimanche soit que dalle

NeoWave (+1)
anne348
d&b (sauf incident d'ici là (mort, décès, manque de forme, copine tyranique, incendie de foret, chomage etc...))
Gameboy (Fayabundem' !!)
Defcon + sa tente
MassiveK (TBC)

Old Post Mar-16-2007 09:34  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

jpeux ptet faire moit' moit' avec quelqu'un qui n'y va que le dimanche ?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-16-2007 10:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Nightflowers
jpeux ptet faire moit' moit' avec quelqu'un qui n'y va que le dimanche ?

Tiens bonne idée! Bon moi j'y vais les 2 jours probablement, mais à voir avec d'autres au moment de la mise en vente des tickets en effet

Old Post Mar-16-2007 10:41 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
OMFG !!!!!
Quel lineup de malade, clair présent aux 2jours et ce n'est que les premiers noms

Old Post Mar-16-2007 10:53  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

J'y serais avec Vaness et la team Everest

Old Post Mar-16-2007 13:31  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

derriere les platines dans le floor bonzai?

Old Post Mar-16-2007 13:48  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by massiveK
derriere les platines dans le floor bonzai?

Et non malheureusement....pas assez connu pour les gens d'ID&T.

Bonzai n'a pas grand chose à dire, sinon Giuseppe n'y serais pas

A noter qu'il y aura DJ Fire aussi dans le floor Bonzai

Mais venez nombreux fêter les 15 ans du label

Lolo en live c'est

Old Post Mar-16-2007 14:28  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

present egalement avec audrey sous reserve que ses serieux problemes de sante soient resolus

Old Post Mar-16-2007 20:10 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
NeoWave (+1)
anne348
Gameboy (Fayabundem' !!)
Defcon + sa tente
MassiveK (TBC)

je me retire pour l'instant parce que j'ai dans l'idée que ca va pas le faire...

mais j'espere me réintroduire d'ici là

Old Post Mar-18-2007 10:26  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (51): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP HELP HELP to ID this BEAUTY please [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSophie Sugar & Saona - "Isis" (Alex MORPH Mix 2) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:01.

Forum Rules: